To site χρησιμοποιεί cookies. Επιλέγοντας “Αποδοχή”, σημαίνει ότι συμφωνείτε με την χρήση των cookies όπως αναγράφεται στους όρους πολιτικής.
ΑΠΟΔΟΧΗ COOKIES
Menu

YouTube: Άγγιξαν τα 7 δισ. τα διαφημιστικά έσοδα

YouTube:  Άγγιξαν τα 7 δισ. τα διαφημιστικά έσοδα
Ένα εντυπωσιακό τρίτο τρίμηνο κατέγραψε το 2020 η Alphabet, μητρική εταιρεία της Google, και αυτό χάρη στα διαφημιστικά έσοδα του YouTube.

Σύμφωνα με την ανάλυση δεδομένων που δημοσίευσε η Comprar Acciones, σημειώθηκε μια αύξηση εσόδων της τάξης του 23,5%, τα οποία έφτασαν τα 56,9 δισεκατομμύρια δολάρια.

Εν μέρει, αυτό αποδόθηκε στην εξαιρετική απόδοση των διαφημιστικών εσόδων του YouTube. Μόνο το τρίτο τρίμηνο του 2020, αυτά άγγιξαν τα 6,89 δισ. δολάρια, σημειώνοντας αύξηση 46% σε ετήσια βάση.

Για ολόκληρο το 2020, τα διαφημιστικά έσοδα του YouTube έφτασαν τα 19,78 δισ. δολάρια, σε σχέση με τα 15,15% του 2019. Αυτά ισοδυναμούν με το 10% του συνολικών ετήσιων εσόδων της Google, που ήταν 181,69 δισ. δολάρια, αλλά και με το ένα τέταρτο περίπου των 84,17 δισ. του Facebook. Συνολικά, οι δύο κολοσσοί κατέγραψαν το 49% των online video διαφημιστικών εσόδων το 2020 σύμφωνα με την Omdia.

Επίσης, το YouTube ήταν το κορυφαίο μη-gaming, βασισμένο στις συνδρομές, mobile app για το 2020. Σύμφωνα με τα στοιχεία της Sensor Tower, συγκέντρωσε 991,7 εκατομμύρια δολάρια παγκοσμίως και 562 εκατ. δολάρια μόνο στην Άμερική.

Ήταν η κορυφαία σε έσοδα εφαρμογή στο App store, ωστόσο στο Google Play Store, την κορυφή κατέλαβε το Google One.