To site χρησιμοποιεί cookies. Επιλέγοντας “Αποδοχή”, σημαίνει ότι συμφωνείτε με την χρήση των cookies όπως αναγράφεται στους όρους πολιτικής.
ΑΠΟΔΟΧΗ COOKIES
Menu

Διψήφια ανάπτυξη για την ευρωπαϊκή online διαφήμιση

Διψήφια ανάπτυξη για την ευρωπαϊκή online διαφήμιση
Τι έδειξε η AdEx Benchmark του IAB Europe, η οποία παρουσιάστηκε στη διάρκεια του ετήσιου συνεδρίου Interact. 

Στη διάρκεια του ετήσιου συνεδρίου Interact, το IAB Europe έκανε γνωστό πως η online διαφήμιση αυξήθηκε κατά 12,2% το 2016, στα 41,8 δισεκατομμύρια ευρώ, αποτελώντας πλέον το κυρίαρχο διαφημιστικό μέσο στην Ευρώπη. Η μελέτη AdEx Benchmark αποτελεί τον απόλυτο οδηγό για την κατάσταση της ευρωπαϊκής αγοράς online διαφήμισης και φέτος βρίσκεται στην 11η χρονιά της.

Η μελέτη δείχνει πως η online διαφήμιση εξακολουθεί να βρίσκεται πάνω από την τηλεοπτική, ενώ όλες οι αγορές που συμμετέχουν σε αυτή, παρουσιάζουν θετική ανάπτυξη, με τις 20 εξ αυτών να έχουν διψήφια αύξηση για τρίτη διαδοχική χρονιά (οι τρεις έχουν πάνω από 30%). Το mobile συνεχίζει να οδηγεί την ανάπτυξη, με το mobie display και το mobile search να παρουσιάζουν αύξηση άνω του 50% για το 2016.

Ενδεικτικό της κυριαρχίας του Mobile είναι το γεγονός πως σε κάποιες αγορές ο ρυθμός ανάπτυξης αγγίζει ή ξεπερνά το 100%! Σε ότι αφορά το mobile display, σήμερα έχει αξία 5,4 δισ. ευρώ και συνεχίζει να βελτιώνει το μερίδιό του στη display αγορά, φτάνοντας στο 33,3% και με αύξηση 53,3% σε σύγκριση με το 2015. Το Video που αποτελεί βασικό κανάλι για την παρουσίαση brand advertising καμπανιών σύμφωνα με την έκθεση Attitudes to Digital Video Advertising του IAB Europe, συνεχίζει να γνωρίζει ισχυρή ανάπτυξη με μερίδιο αγοράς 18,2% στο σύνολο της display αγοράς. 

Η μελέτη IAB Europe AdEx Benchmark χωρίζει την online διαφημιστική αγορά σε τρεις κατηγορίες: Display, Search and Classifieds και Directories. Η ανάπτυξη σε αυτά τα online διαφημιστικά formats έχει επηρεαστεί από τη μετατόπισης χρήσης συσκευών και τη διαφοροποίηση στις καταναλωτικές συνήθειες. 

Στο μεταξύ, η display διαφήμιση είχε καλύτερες επιδόσεις από άλλες κατηγορίες για τρίτη διαδοχική χρονιά, με ρυθμό ανάπτυξης 13,8% και αξία που αγγίζει τα 16 δισ. ευρώ. Το search εξακολουθεί να αποτελεί τη μεγαλύτερη online διαφημιστική κατηγορία από πλευράς εσόδων με ανάπτυξη 12,9% και αγοραστική αξία 19,9 δισ. ευρώ. Επιπλέον, συνεχίζει να αποτελεί το μεγαλύτερο online διαφημιστικό format από πλευράς εσόδων.  
TAGS: IAB Europe