To site χρησιμοποιεί cookies. Επιλέγοντας “Αποδοχή”, σημαίνει ότι συμφωνείτε με την χρήση των cookies όπως αναγράφεται στους όρους πολιτικής.
ΑΠΟΔΟΧΗ COOKIES
Menu

Η Google εκτόπισε την Apple από την κορυφή!

Η Google εκτόπισε την Apple από την κορυφή!
Έπειτα από έξι χρόνια, ο τεχνολογικός κολοσσός βρίσκεται και πάλι στην πρώτη θέση της έκθεσης Brand Finance Global 500, αναφορικά με την αξία των brands.

Η αξία του brand της Google βελτιώθηκε κατά 24% μέσα στο 2016 (από τα 88,2 δισ. δολάρια στα 109,4 δισ. δολάρια), με συνέπεια να εκτοπίσει απο την κορυφή της τελευταίας έκθεσης Brand Finance Global 500 την Apple, η οποία έπεσε από τα 145,9 στα 107,1 δισ. δολάρια το ίδιο διάστημα (κάμψη 27%)! Σημειώνεται πως η Google είχε καταλάβει για τελευταία φορά την κορυφαία θέση της έκθεσης το 2011. Η συγκεκριμένη τεχνολογική εταιρεία παραμένει χωρίς αντίπαλο στο πεδίο του search, που αποτελεί και τον στυλοβάτη των διαφημιστικών της εσόδων. Εξάλλου, είναι χαρακτηριστικό πως τα έσοδα αυτά αυξήθηκαν κατά 20% μέσα στο 2016, καθώς τα μπάτζετ μετατοπίζονται ολοένα και περισσότερο προς το online.  

"Η Apple πασχίζει να διατηρήσει το τεχνολογικό της πλεονέκτημα, με τις νέες εκδόσεις του iPhone να προσφέρουν μειωμένες επιστροφές, ενώ η κινέζικη αγορά έχει γεμίσει πλέον με ανταγωνιστές τοπικής προέλευσης" ανέφερε μεταξύ άλλων ο CEO της Brand Finance, David Haigh.

Στο μεταξύ, η Lego ανέκτησε το status του πιο ισχυρού brand στον κόσμο. Τα "τουβλάκια" της μάρκας ενίσχυαν πάντα το brand, ωστόσο η ταινία Lego Movie που κυκλοφόρησε το 2014, ήταν εκείνη που το απογείωσε και το κατέστησε σαν το ισχυρότερο το 2015. Κι αν το 2016 είδε τη Disney να την προσπερνάει, η Lego βρέθηκε πάλι στην κορυφή φέτος, λόγω του αντίκτυπου που έχει προκαλέσει η ταινία Lego Batman, η οποία θα κυκλοφορήσει τον Φεβρουάριο.