To site χρησιμοποιεί cookies. Επιλέγοντας “Αποδοχή”, σημαίνει ότι συμφωνείτε με την χρήση των cookies όπως αναγράφεται στους όρους πολιτικής.
ΑΠΟΔΟΧΗ COOKIES
Menu

ΙΑΒ Ηellas: Πτωτικό το 2017 για την online δαπάνη

 ΙΑΒ Ηellas: Πτωτικό το 2017 για την online δαπάνη

Στο -4,5% η diplay δαπάνη  των "ενεργών" publishers το 2017, σύμφωνα με το ετήσιο report ADEX Hellas του ΙΑΒ Hellas

Στο -15,3% "κλείνει" η μεταβολή της display διαφημιστικής δαπάνης στην Ελλάδα το 2017 σύμφωνα με το ετήσιο report ADEX Hellas 2017 που εκδίδει το IAB Hellas βάσει των στοιχείων που συλλέγει από τα μέλη του (networks και publishers).

 Ωστόσο, o ΙΑΒ Ηellas αναφέρει πως αν και το διψήφιο -15,3% (έναντι +12,7% το 2016) που αφορά στην πτώση της διαφημιστικής απορρόφησης dislpay δαπάνης προκαλεί εύλογες ανησυχίες στην αγορά, το πραγματικό άνοιγμα της ψαλίδας δεν ξεπερνά το -4,5% αν δηλαδή αφαιρεθούν οι 3 εταιρείες ΜΜΕ (ΔΟΛ, ΠΗΓΑΣΟΣ, Mega ) που βρίσκονται υπό ιδιοκτησιακή ανασυγκρότηση και οι οποίες παρέμειναν ανενεργές το επίμαχο διάστημα. Αξίζει να επισημάνουμε ότι η έρευνα  πραγματοποιήθηκε από το IAB Hellas με τη συνεργασία 19 Publishers/Networks (έναντι 22 το 2016) που μετρά 125 επιμέρους sites (έναντι 133 την προπέρσινη χρονιά).  

 Στα ταμεία των Μέσων περιήλθαν 65,251 εκατ. ευρώ από 21 επιμέρους κατηγορίες διαφημιζομένων με προεξάρχουσα αυτή των υπηρεσιών που δαπάνησαν 12,227 εκατ. ευρώ (18,7%) για τη διαδικτυακή προβολή τους. Ακολουθούν οι Τηλεπικοινωνίες με 9,084 εκατ. ευρώ (13,9%) ενώ την τριάδα συμπληρώνει το Λιανεμπόριο με 8,1 εκατ. ευρώ (12,5%). Επονται η Ψυχαγωγία με 5,7 εκατ. ευρώ (8,8%), τα Καλλυντικά με 4,7 εκατ. ευρώ (7,3%), τα Αυτοκίνητα με 4,724 εκατ. ευρώ (7,25), τα Τρόφιμα με 3,6 εκατ. ευρώ (5,5%) κ.ά.

TAGS: IAB Hellas