To site χρησιμοποιεί cookies. Επιλέγοντας “Αποδοχή”, σημαίνει ότι συμφωνείτε με την χρήση των cookies όπως αναγράφεται στους όρους πολιτικής.
ΑΠΟΔΟΧΗ COOKIES
Menu

Είναι Cola αλλά είναι Green

Είναι Cola αλλά είναι Green
Ο Παναγιώτης Τζεμπελίκος και η Αλεξάνδρα Παναγιωτάτου από τη MullenLowe Athens, μας
παρουσιάζουν τη νέα καμπάνια της Green Cola.


adb: Στον «αέρα» βρίσκεται η νέα καμπάνια της Green Cola με την υπογραφή της MullenLowe Athens. Ποια είναι τα χαρακτηριστικά και οι αξίες του brand που προσπαθεί να αναδείξει και με ποιον τρόπο;

Η Green Cola είναι ένα πρωτότυπο και πετυχημένο ελληνικό εγχείρημα, που ξεκίνησε από την πόλη της Ορεστιάδας. Μια μάρκα που τόλμησε να αμφισβητήσει κραταιά brands και να κερδίζει συνεχώς έδαφος στην Ελλάδα και το εξωτερικό. Παράλληλα, είναι μια διαφορετική πρόταση σαν αναψυκτικό, καθότι περιέχει στέβια αντί για ζάχαρη. Άρα, όταν έχεις ένα τόσο μοναδικό προϊόν, δεν μπορείς να το επικοινωνήσεις με μια κλασική διαφήμιση. Η ιδέα βασίστηκε πάνω στη διττή φύση της Green Cola: είναι ελληνική αλλά πολυεθνική. Aπολαυστική αλλά χωρίς ζάχαρη. Γεμάτη γεύση αλλά χωρίς θερμίδες. Η λεκτική αυτή συνθήκη, με το «αλλά» ως βασικό συστατικό, είναι ο πυρήνας της επικοινωνίας μας. Επίσης, παραπέμπει σε έναν πιο digital/SMS τρόπο έκφρασης, που μπορεί να γίνει εύκολα meme και να διαδοθεί στα social media. Έτσι, μέσω προσωπικών «εξομολογήσεων» στο αστικό τοπίο της Αθήνας, χαρακτηριστικοί εκπρόσωποι της γενιάς των millennials αποκαλύπτουν στην κάμερα την προσωπικότητα της Green Cola. Κάθε σποτ τελειώνει με το μήνυμα «Είναι Cola αλλά είναι Green», που συμπυκνώνει το όλο concept.
   

adb: Πώς αποφασίστηκε η καμπάνια να απευθύνεται κυρίως στη γενιά των millennials και πώς το πράττετε;

Αποφασίσαμε να στραφούμε στους millennials, γιατί αυτή η γενιά μπορεί να γίνει φορέας αλλαγών και να ανατρέψει παγιωμένες αντιλήψεις στο χώρο των αναψυκτικών. Είναι επίσης η ίδια μια γενιά αντιθέσεων, που δεν βρίσκει εύκολες λύσεις και πρέπει πάντα να κινείται μεταξύ του νεανικού αυθορμητισμού αλλά και της ενήλικης λογικής. Ο χαρακτήρας αυτής της γενιάς ταυτίζεται με την προσωπικότητα της Green Cola, που επίσης δομείται πάνω σε αντιθέσεις.

adb: Επίσης, βασικό συστατικό τόσο της καμπάνιας όσο και της Green Cola είναι η ελληνικότητα. Πώς επιλέξατε να προβάλετε αυτό το στοιχείο και πώς καταφέρατε να μην πέσετε σε «παγίδες» και «κλισέ» όσον αφορά την επικοινωνία;

Είναι πολύ σημαντικό το γεγονός ότι μια σχετικά μικρή ελληνική μάρκα, αν αναλογιστούμε τον ανταγωνισμό, έχει κερδίσει τόσο μεγάλο μερίδιο στην αγορά. Όμως, το ελληνικό «δαιμόνιο» δεν θα μπορούσε εδώ να αναδειχθεί με φολκλόρ επικοινωνία ή προβολή πατροπαράδοτων αξιών και να «φωνάζει» Ελλάδα. Μιλάμε, άλλωστε, για ένα αναψυκτικό εν έτει 2017. Γι’ αυτό, δημιουργήσαμε αυτή τη λεκτική φόρμουλα των αντιθέσεων, που χτίζει το USP της Green Cola: ότι είναι Cola αλλά είναι ελληνική και περιέχει στέβια.



adb: Ποιοι είναι οι πρωταγωνιστές των σποτ και πώς επιλέχθηκαν;

Μια Cola που ζει στο τώρα πρέπει να εκφράζεται μέσω ανθρώπων που ζουν επίσης στο τώρα. Δεν πήγαμε λοιπόν σε παρωχημένες λογικές casting, όπου όλοι μοιάζουν με μοντέλα, αλλά προτιμήσαμε να αναζητήσουμε αληθινούς εκπροσώπους της νέας γενιάς. Αν παρατηρήσουμε προσεκτικά κάθε σποτ, θα διαπιστώσουμε ότι όλοι οι πρωταγωνιστές βάζουν μια προσωπική πινελιά στην όλη καμπάνια. Με κάθε τους ατάκα μιλάνε στην ουσία για την Green Cola, δίνοντας στη μάρκα μια γήινη αλλά ιντριγκαδόρικη προσωπικότητα.





adb: Η καμπάνια περιλαμβάνει αρκετά εξωτερικά γυρίσματα. Υπήρξαν προκλήσεις ως προς την παραγωγή της;


Πολλά πλάνα, πολλά στησίματα χώρων, μεγάλο casting και πολλές ατάκες on camera. Ιδίως το τελευταίο έκανε την παραγωγή αρκετά απαιτητική και αν αναλογιστούμε και το κυνήγι του φυσικού φωτός στα εξωτερικά γυρίσματα, οι προκλήσεις ήταν σημαντικές. Από την πρώτη στιγμή όμως, η Top Cut Modiano ξεπέρασε τις προσδοκίες μας στον τομέα της παραγωγής. Όσο για το σκηνοθέτη μας, Φαίδωνα Παπαμιχαήλ, δεν νομίζουμε ότι χρειάζεται ιδιαίτερες συστάσεις. Με μια σημαντική καριέρα στο Hollywood και σκηνοθεσία μεγάλων διαφημιστικών καμπανιών στο εξωτερικό, σε γεμίζει πάντα σιγουριά για το αποτέλεσμα.



adb: Πέρα από τα τηλεοπτικά σποτ ποιες άλλες εκτελέσεις «τρέχουν»;

H καμπάνια είναι φυσικά στο YouTube, όπου βρίσκεται κυρίως το κοινό μας, ενώ έχει δυνατή παρουσία και στα άλλα social media μέσω των καναλιών της Green Cola.




ΣΥΝΤΕΛΕΣΤΕΣ

MullenLowe Athens

Παναγιώτης Τζεμπελίκος, Creative Director
Δημήτρης Βορίλας, Copywriter
Δήμητρα Παπανίκου, Art Director
Μαρία Φύτρου, TV & Radio Production Director
Αλεξάνδρα Παναγιωτάτου, Group Account Director
Δημήτρης Κοπανάς, Account Supervisor

Top Cut Modiano
Σταμάτης Αθανάσουλας, Executive Producer
Καίτη Αλεβιτσοβίτου, Producer
Φαίδων Παπαμιχαήλ, Director & Cinematographer

Green Cola Hellas
Γιώργος Βενιέρης, Commercial Manager
Μάνος Ελευθερίου, CEO GCBI
Κατερίνα Παλιού, Marketing Manager
Λόλα Μπιλιμπίνη, Marketing Manager International