To site χρησιμοποιεί cookies. Επιλέγοντας “Αποδοχή”, σημαίνει ότι συμφωνείτε με την χρήση των cookies όπως αναγράφεται στους όρους πολιτικής.
ΑΠΟΔΟΧΗ COOKIES

Η ανατρεπτική επικοινωνία της Ogilvy για το νέο 11888giaola

Η ανατρεπτική επικοινωνία της Ogilvy για το νέο 11888giaola
Όταν χρειάζεσαι έναν επαγγελματία, δεν μπορείς να σκεφτείς τίποτ’ άλλο! 

Τι μπορεί να συμβεί όταν ένα πρόβλημα σου καρφώνεται στο μυαλό;

Ένας λογιστής μπορεί να εμφανιστεί ξαφνικά σε μια πισίνα, ένα ηλεκτρολόγος σε ταινία γουέστερν, μία κομμώτρια στην όπερα και ένα κινούμενο κομμάτι πίτσα, σε ένα meeting.

Πού μπορεί να συμβούν όλα αυτά; Στη νέα, χιουμοριστική καμπάνια του 11888 giaola, που εικονοποιεί τις σκέψεις που δεν σε αφήνουν να ηρεμήσεις και σου δίνει τη λύση για να τις κάνεις παρελθόν: την ανανεωμένη πλατφόρμα του 11888 giaola.

Στην ψηφιακή εποχή που ζούμε, οι καταναλωτές δεν αρκούνται στην απλή αναζήτηση μίας πληροφορίας, ενός αριθμού ή ενός επαγγελματία.  Ψάχνουν ολοκληρωμένες λύσεις για τις καθημερινές τους ανάγκες σχετικά με το σπίτι, το αυτοκίνητο, την υγεία, το φαγητό και για νομικές ή λογιστικές υπηρεσίες.   

Γι’ αυτό και το 11888 γυρίζει σελίδα, από αφετηρία εύρεσης μίας πληροφορίας, γίνεται ο προορισμός για μία ολοκληρωμένη εμπειρία εξυπηρέτησης. Γίνεται το νέο 11888 giaola.
 
Σπύρος Λούρος
Διευθυντής Digital & New Business Development Σταθερής & Κινητής COSMOTE


Μέσα από το νέο site, την εφαρμογή ή το τηλεφωνικό κέντρο, οι καταναλωτές μπορούν να κλείνουν και να διαχειρίζονται τα ραντεβού τους με επαγγελματίες κάθε είδους, αλλά και να απολαμβάνουν νέες υπηρεσίες όπως την παραγγελία φαγητού και καφέ. 

Προκειμένου να επικοινωνήσουμε τη μετάβαση του brand, αναζητήσαμε μαζί με τη διαφημιστική ένα δημιουργικό  concept που θα απέδιδε την έννοια του «προσωπικού βοηθού» με έναν φρέσκο και ανατρεπτικό τρόπο. Και είμαστε πολύ χαρούμενοι που τα καταφέραμε με επιτυχία.

Μιχάλης Κροκίδης
Head of Planning, Ogilvy


Για να συνεχίσει η παρουσία του 11888 να είναι εμπορικά και ουσιαστικά χρήσιμη τόσο στην κατηγορία όσο και στην καθημερινότητα του καταναλωτή όπως αυτή διαμορφώνεται, έπρεπε να διευρύνει το ρόλο του στο διαδικτυακό περιβάλλον και να εξελίξει την αντίληψη του κοινού που σχετίζεται με τη μέχρι τώρα εικόνα και εμπειρία του.

Το project του 11888giaola, δεν ήταν μια απλή διαφημιστική καμπάνια, ήταν η επικοινωνία ενός «brand stretching” μέσα από μία στρατηγική που θα οδηγήσει τους ανθρώπους να επαναπροσδιορίσουν το 11888. Θέλαμε η επικοινωνία να δίνει έμφαση, στην ευκολία με την οποία οι χρήστες μπορούν να ψάξουν και να βρουν μια πληροφορία, καθώς και στην ολοκληρωμένη εξυπηρέτηση που θα παρέχει το καινούριο προϊόν. Να νιώσουν ότι χρησιμοποιώντας το 11888giaola φεύγει από πάνω τους αυτό το «βάρος» που τους ακολουθεί παντού και τους ταλαιπωρεί, όταν αντιμετωπίζουν μια από τις δυσκολίες της καθημερινότητας.


Αγγελική Κορνελάτου
Head of Creative, TEAM OTE, Ogilvy


Πρωταρχικό μας μέλημα ήταν να μείνουμε πιστοί στο φιλικό ύφος που έχει συνηθίσει ο θεατής από το 11888 ώς τώρα και να βοηθήσουμε το κοινό να καταλάβει πως η υπηρεσία αλλάζει για το καλύτερο, χωρίς να τον ξενίσουμε. Έτσι επιλέξαμε μια κωμική, σουρεαλιστική απεικόνιση και μια φωτεινή κινηματογράφηση, που εστιάζει τόσο στο πρόβλημα, όσο και στη λύση που έρχεται αμέσως. 

Ιδέα της καμπάνιας μας ήταν πως όταν έχεις ένα θέμα που σε απασχολεί, αυτό βρίσκεται συνέχεια στο μυαλό σου και σε εμποδίζει από το να συγκεντρωθείς σε οτιδήποτε άλλο. Είναι σχεδόν σαν να το βλέπεις μπροστά σου, σε ό,τι κι αν κάνεις. Γι’ αυτό και βουτήξαμε στο υποσυνείδητο τεσσάρων ηρώων που αναζητούν έναν επαγγελματία (υδραυλικό, κομμώτρια, λογιστή, delivery) και είδαμε τις σκέψεις τους να γίνονται εικόνα, με τον πιο παράξενο τρόπο, στις πιο παράξενες στιγμές. Αυτό το απροσδόκητο και το αστεία άβολο είναι που μας έκανε να αγαπήσουμε τόσο αυτή την καμπάνια και το ίδιο πιστεύουμε και για τον κόσμο, που ένιωσε σαν κάποιος να είχε διαβάσει τη σκέψη του και να την είχε κάνει διαφήμιση.