To site χρησιμοποιεί cookies. Επιλέγοντας “Αποδοχή”, σημαίνει ότι συμφωνείτε με την χρήση των cookies όπως αναγράφεται στους όρους πολιτικής.
ΑΠΟΔΟΧΗ COOKIES
Menu

Στη Nova εξασφαλίζεις προβολή 360 μοιρών!

Στη Nova εξασφαλίζεις προβολή 360 μοιρών!
Tα στοιχεία που καθιστούν τη Νοva «ειδική» στο να δημιουργεί tailor made ενέργειες για τους διαφημιζόμενους και να προσφέρει πολλές και δημιουργικές δυνατότητες προβολής μέσω ενός ολοκληρωμένου και δυνατού media mix, μας αναλύει ο Δημήτρης Βάγιας, Advertising & Media Commercial Director, Forthnet, ενώ δεν παραλείπει να αναφερθεί και σε χαρακτηριστικές επιτυχημένες συνεργασίες.

adb: Η Nova αποτελεί μια πλατφόρμα συνδρομητικής τηλεόρασης η οποία μπορεί να προσφέρει ολοκληρωμένες προτάσεις προς διαφημιστές και διαφημιζόμενους, δίνοντάς τους δυνατότητες προβολής μέσα από τα διάφορα μέσα και υπηρεσίες της. Μπορείτε να μας δώσετε κάποιες πληροφορίες γι’ αυτή την ομπρέλα «Νova 360» και τα όσα περιλαμβάνει;

Δ.Β.:
Στη Nova είμαστε «ειδικοί» στο να δημιουργούμε για τους διαφημιζόμενους tailor made ενέργειες και να προσφέρουμε πολλές και δημιουργικές δυνατότητες προβολής μέσω ενός ολοκληρωμένου και δυνατού media mix, που περιλαμβάνει τηλεοπτικά κανάλια, websites, social media, mobile και smart tv εφαρμογές. Πιο αναλυτικά, οι διαφημιζόμενοι μπορούν να αξιοποιήσουν για τη διαφημιστική τους προβολή τα 6 τηλεοπτικά κανάλια NovasportsHD, μέσα στα οποία έχει κάνει την εμφάνισή του από τις 31 Οκτωβρίου το Novasports Stories, το νέο κανάλι μας που είναι αφιερωμένο στην ιστορία των αθλητών, των ομάδων και του αθλητισμού γενικότερα, καθώς και τα 4 κανάλια NovacinemaHD αλλά και το Novalifε. Επιπλέον, σημαντική προβολή μπορούν να πάρουν μέσω των 3 web sites μας Novasports.gr, Novaguide.gr & Novago.gr, αλλά και των εφαρμογών Novasports.gr και Novaguide.gr, οι οποίες είναι διαθέσιμες σε iOS και Android, καθώς και μέσω της εφαρμογής του Novasports.gr για Smart TVs. Τέλος, η προβολή μπορεί να ενισχυθεί μέσα από τις social media οντότητες του Novasports.gr σε facebook, twitter, youtube και google+. Όποιον τρόπο ή μέσο κι αν επιλέξει ο διαφημιζόμενος θα βρει σίγουρα αυτό που του ταιριάζει και εξυπηρετεί το προφίλ και τις ανάγκες του, και όπως συνηθίζουμε να λέμε στην επικοινωνία μας, «Το προϊόν σας παίζει δίπλα στα καλύτερα!»

adb: Ποια είναι τα οφέλη που θα λέγατε πως μπορούν να αποκομίσουν brands και διαφημιζόμενοι από τα μέσα και τις υπηρεσίες της ομπρέλας «Νova 360» και ποιο κοινό μπορούν να προσεγγίσουν;

Δ.Β.:
Τα οφέλη είναι σημαντικά για τα brands και τους διαφημιζόμενους, με σημαντικότερα αυτά της διαφοροποίησης από άποψη δημιουργικότητας αλλά και στόχευσης σε σχέση με τις κλασικές παρεχόμενες διαφημιστικές υπηρεσίες, τόσο στην TV όσο και στο digital, καθώς και αυτό της σύνδεσης με το premium περιεχόμενο των καναλιών Nova που προσφέρουν πρόγραμμα για όλες τις κατηγορίες κοινών. Επιπλέον, η εξασφάλιση υψηλής ποιότητας και μεγάλης διάρκειας, η multiplatform επικοινωνία, το μεγάλο και άμεσο impact, αλλά και η σωστή σχέση απόδοσης τιμής, είναι ακόμα κάποια από τα οφέλη που θα αποκομίσει ένας διαφημιζόμενος που θα επιλέξει τις διαφημιστικές μας υπηρεσίες. Tα κανάλια Novasports αποτελούν αυτήν τη στιγμή την πιο ολοκληρωμένη αθλητική πρόταση, καθώς προσφέρουν τα κορυφαία ελληνικά πρωταθλήματα αλλά και πολύ μεγάλες ευρωπαϊκές διοργανώσεις και ξένα πρωταθλήματα. Το ζωντανό συναρπαστικό θέαμα που προσφέρεται στον θεατή των καναλιών Novasports, το πλαισιώνουν και το συμπληρώνουν οι υψηλού επιπέδου εκπομπές μας. Εδώ έρχονται να παίξουν καθοριστικό ρόλο όλες οι οντότητες του Novasports.gr με πλούσιο και ζωντανό αθλητικό περιεχόμενο για όλες τις διοργανώσεις, μέσω διαδραστικών εφαρμογών σε κάθε συσκευή. Από την άλλη πλευρά, στα κανάλια Novacinema τα brands έχουν τη δυνατότητα να «παίξουν» δίπλα στις μεγαλύτερες πρεμιέρες του Hollywood λίγους μήνες μετά την προβολή τους στους κινηματογράφους, αλλά και στις τηλεοπτικές σειρές που κάνουν τη διαφορά όλα αυτά τα χρόνια! Εδώ την εικόνα συμπληρώνει το Νovaguide.gr, ο νέος ηλεκτρονικός τηλεοπτικός οδηγός για όλα τα κανάλια της πλατφόρμας, ο οποίος προσφέρει πολλές δυνατότητες διαφήμισης. Τέλος, εκτός των κλασικών δυνατοτήτων προβολής διαφημιστικών μηνυμάτων, στις εκπομπές του ψυχαγωγικού μας καναλιού Novalifε μπορούμε να προσφέρουμε δημιουργικές προσεγγίσεις πραγματοποιώντας εύστοχο product placement, αναφορές, ειδικά ρεπορτάζ και πολλά άλλα.

adb: Πώς εξελίσσεται φέτος η στρατηγική «Nova 360»; Έχει εμπλουτιστεί/ενισχυθεί με κάποιο τρόπο;

Δ.Β.:
Στόχος μας είναι να εμπλουτίζουμε διαρκώς τις υπηρεσίες μας προς όφελος του διαφημιζόμενου. Θέλουμε να παράγουμε καινοτόμες υπηρεσίες και δυνατότητες που κάνουν τη διαφορά. Επιδιώκουμε ο διαφημιζόμενος να βρίσκει σε εμάς στοιχεία που θα διαφοροποιούν την επικοινωνία του. Στα άμεσα σχέδιά μας είναι η διάθεση νέων δημιουργικών τρόπων προβολής στα κανάλια Novacinema & Novalifε. Είμαστε σε στάδιο ανάπτυξης και στο επόμενο διάστημα θα μπορούμε να παρουσιάσουμε τρόπους προβολής ακόμη και κατά τη διάρκεια προβολής των ταινιών. Επιπλέον, ενισχύουμε συνεχώς τα websites μας, ακολουθώντας νέες τάσεις και trends και δημιουργούμε συνεχώς νέες διαφημιστικές δυνατότητες.

adb: Μπορείτε να μας δώσετε κάποια παραδείγματα συνεργασιών σας με brands από τη σεζόν που ολοκληρώθηκε; Πώς αξιοποίησαν τη συνδυαστική πρόταση της Νοva αλλά και τις δυνατότητες creative media του δικτύου σας οι διαφημιζόμενοι;

Δ.Β.:
Η σεζόν 2015-2016 έχει να επιδείξει πολλές συνεργασίες με κορυφαία brands. Πολλές από αυτές τις συνεργασίες μετράνε πλέον αρκετά χρόνια παρελθόντος, ως εκ τούτου αποδεικνύεται ότι η εμπιστοσύνη των διαφημιζομένων προς τις υπηρεσίες μας δικαιώνεται και ανανεώνεται, γεγονός που μας κάνει ιδιαιτέρα χαρούμενους και μας δίνει δύναμη για ακόμη πιο δημιουργική συνέχεια. Μία από τις πιο μακροχρόνιες συνεργασίες μας είναι αυτή με τον Όμιλο Σαρακάκη για το θεσμό “MVP - Best Goal” της Super League, που φέτος θα διεξαχθεί για 6η συνεχόμενη χρονιά και περιλαμβάνει πληθώρα δημιουργικών προβολών τόσο στην ΤV όσο και στο digital. Με τον Όμιλο Σαράντη συνεχίζουμε τη μεγάλη μας συνεργασία με την ενέργεια Basket Action, που φέτος θα διεξαχθεί για τρίτη χρονιά. Η ενέργεια αφορά τη δημιουργία customized τηλεοπτικών fillers με τα highlights των αγωνιστικών της Basket League τα οποία προβάλλονται μέσω των καναλιών Novasports αλλά και ειδικά διαμορφωμένης μόνιμης ενότητας στο Novasports.gr. Η Unilever αποτελεί, επίσης, έναν σημαντικό συνεργάτη μας, για τον οποίο πραγματοποιήσαμε μια πολύ δημιουργική προσέγγιση για το Lipton, που χορήγησε την Πρεμιέρα Της Κυριακής, της σημαντικότερης πρεμιέρας των καναλιών Novacinema.

Μία από τις δουλειές που ξεχωρίζει για το δημιουργικό της αποτέλεσμα αλλά και την 360 κάλυψη είναι η “11άδα της αγωνιστικής”, που έχουμε δημιουργήσει για τη Wind. Με όχημα τη Super League, κάθε εβδομάδα δημιουργούμε ένα τηλεοπτικό filler με θέμα την καλύτερη 11άδα της αγωνιστικής. Η ενέργεια «τρέχει» για 2η χρονιά, παρουσιάζεται στα κανάλια Novasports και υποστηρίζεται πολύ έντονα από το Novasports.gr μέσω ειδικής ενότητας όπου φιλοξενούνται όλα τα fillers. Μια θαυμάσια δουλειά υλοποιήσαμε για λογαριασμό της L’Oréal. Δημιουργήσαμε αποκλειστικά για το brand Elvive, τη γυναικεία ζώνη ταινιών Happy Women, Happy Times, επιλέγοντας ται-νίες ειδικά στοχευμένες για το κοινό του προϊόντος, η οποία προβαλλόταν για ένα μήνα κάθε Δευτέρα βράδυ στο Novalifε. Tη χρονιά που μας πέρασε, στο portfolio των συνεργασιών μας μπήκε το Coca-Cola Cup, το μεγαλύτερο πανελλαδικό τουρνουά ποδοσφαίρου 5x5 για παίκτες 13 έως 19 ετών. Στο πλαίσιο αυτής της συνεργασίας, για την οποία είμαστε υπερήφανοι, καθώς προάγει τον αθλητισμό στα παιδιά, καλύπτουμε με τα τηλεοπτικά μας συνεργεία όλα τα τουρνουά που διεξάγονται σε πολλές πόλεις της Ελλάδας και υλοποιούμε στιγμιότυπα αλλά και ρεπορτάζ για κάθε ένα από αυτά. Τα fillers παρουσιάζονται μέσα από την εκπομπή «Ώρα Των Πρωταθλητών» με τον Γιάννη Καραλή, αλλά και πριν από σημαντικούς αγώνες της Super League & της Euroleague. Τέλος, το Coca-Cola Cup δεν θα μπορούσε να μη διαθέτει μόνιμη παρουσία μέσω ειδικά διαμορφωμένης ενότητας στο Novasports.gr αλλά και κάλυψη από όλες τις social media οντότητες του site.

Ιδιαίτερα σημαντική είναι η συνεργασία μας με τη Vodafone, η οποία χορηγεί εδώ και αρκετά χρόνια την εκπομπή «Παίζουμε Ελλάδα Κυριακή», τη σημαντικότερη εκπομπή του Σαββατοκύριακου κατά την οποία παρουσιάζεται και αναλύεται το βράδυ της Κυριακής όλη η αγωνιστική δράση. Ο ΟΠΑΠ μας εμπιστεύτηκε σε ένα ακόμα ιδιαίτερο project και χορήγησε την καθημερινή εκπομπή «Ώρα για Euro», μέσω της οποίας μεταφέραμε τον παλμό του Euro 2016 στους δέκτες των συνδρομητών μας. Επιπλέον, αξιοποίησε για την προβολή του τα ειδικά fillers μέσω των οποίων παρουσιάζονταν όλες οι ομάδες που έπαιξαν στο Euro 2016, τα οποία φτιάξαμε και προβάλαμε στα κανάλια μας. Τέλος, αξίζει να αναφέρω τη συνεργασία με τη Lufthansa, για την οποία δημιουργήσαμε ειδικές διαφημιστικές παροχές στο Novasports.gr και τις συνδέσαμε με την ειδησεογραφία της Μπάγερν Μονάχου, της οποίας είναι επίσημος χορηγός, αλλά και αυτή με τη Stella Artois, η οποία χορήγησε τη διοργάνωση του Wimbledon στα κανάλια Novasports αλλά και στο Novasports.gr.

Τα παραπάνω παραδείγματα συνεργασιών είναι μόνο μερικά από αυτά που έχουμε να επιδείξουμε για τη σεζόν 2015-2016, αλλά νομίζω ότι είναι αντιπροσωπευτικά της δημιουργικότητάς μας, της στόχευσης που μπορούμε να προσφέρουμε και των πολλαπλών επιλογών μέσων που μπορούμε να συνδυάσουμε. Είμαστε περήφανοι για τη δουλειά μας και τις συνεργασίες μας και προσπαθούμε να τις προβάλλουμε με κάθε δυνατό τρόπο, επικοινωνώντας καθεμιά ενέργεια ξεχωριστά, με στόχο να τις αναδείξουμε στο μέγιστο. Με λίγα λόγια, στη Nova μπορείς να εξασφαλίσεις προβολή 360 μοιρών. Δημιουργικά, στοχευμένα και με πολλές επιλογές μέσων! Δεν είναι θαύμα;

Πιστεύουμε και επενδύουμε στις υπηρεσίες creative media

adb: Επενδύετε σημαντικά και στο κομμάτι των creative media. Ποιες δυνατότητες προσφέρετε πλέον σε αυτό το κομμάτι στα brands;

Δ.Β.:
Οι υπηρεσίες creative media αποτελούν έναν πυλώνα στον οποίο πιστεύουμε και επενδύουμε πολύ και διαρκώς. Θεωρώ ότι είμαστε από τους πρωτοπόρους σε αυτό το επίπεδο και συνεχίζουμε την προσπάθεια δυναμικά. Οι συνεργασίες μας με κορυφαία brands και το portfolio των case studies μας έρχονται να επιβεβαιώσουν τα παραπάνω. Η εμπειρία και η τεχνογνωσία που κατέχουμε όλα αυτά τα χρόνια, η εφαρμογή νέων τεχνολογιών με όχημα πάντα το premium περιεχόμενό, μας καθιστούν ειδικούς στην παραγωγή ενεργειών με εξαιρετική στόχευση ικανή να αναδείξει την επικοινωνιακή στρατηγική του κάθε brand και να επιτύχει τους marketing στόχους που έχει θέσει ο διαφημιζόμενος.

Για να διαβάσετε περισσότερες πληροφορίες για τις συνεργασίες μας, μπορείτε να επισκεφτείτε το site των υπηρεσιών Novamedia στην ενότητα Case Studies http://www.novamedia.gr/advertising/case-studies, αλλά και τις σελίδες μας στο Linkedin www.novamedia.gr/linkedin και στο Slideshare www.novamedia.gr/slideshare.