To site χρησιμοποιεί cookies. Επιλέγοντας “Αποδοχή”, σημαίνει ότι συμφωνείτε με την χρήση των cookies όπως αναγράφεται στους όρους πολιτικής.
ΑΠΟΔΟΧΗ COOKIES
Menu

Coca-Cola: Διπλασίασε το marketing spend

Coca-Cola: Διπλασίασε το marketing spend
Σε ετήσια βάση

H Coca-Cola μοιάζει έτοιμη να εξέλθει από την πανδημία πιο δυνατή από όταν εισήλθε σε αυτή, ακολουθώντας την απόφασή της να επικεντρωθεί σε λιγότερα brands και πιο αποτελεσματικό marketing. H εταιρεία ξεπέρασε τις προβλέψεις για τα έσοδα το δεύτερο τρίμηνο και ανέβασε εκείνες για
ολόκληρο το έτος. Η εταιρεία πήρε αποφασιστικά μέτρα το 2020 για να χειριστεί την πανδημία, κόβοντας το marketing spend, εξορθολογίζοντας το portfolio των brands και κάνοντας redesign στην οργανωτική δομή της.

Αυτό βοήθησε την εταιρεία να ανακάμψει οικονομικά γρηγορότερα από το αναμενόμενο. Μέχρι τις 2 Ιουλίου, τα καθαρά έσοδα αυξήθηκαν κατά 42% στα 10,1 δισ. δολάρια. Αυτό είναι μία σημαντική μεταστροφή από το ίδιο τρίμηνο το 2020, όταν η Coca-Cola κατέγραψε τη μεγαλύτερη πτώση σε έσοδα τριμήνου τις τελευταίες τουλάχιστον τρεις δεκαετίες. Η εταιρεία πλέον αναμένει να καταγράψει άνοδο οργανικής ανάπτυξης μεταξύ 12% και 14% το 2021, μεγαλύτερη από την προηγούμενη μονοψήφια πρόβλεψη. To ad spend της εταιρείας μειώθηκε κατά 35%, 1,47 δισ. δολάρια, στα 2,77 δισ. το 2020, σύμφωνα με το ετήσιο report.
TAGS: Coca Cola