To site χρησιμοποιεί cookies. Επιλέγοντας “Αποδοχή”, σημαίνει ότι συμφωνείτε με την χρήση των cookies όπως αναγράφεται στους όρους πολιτικής.
ΑΠΟΔΟΧΗ COOKIES
Menu

ΔΕΗ: 465.000 ευρώ για πρόγραμμα loyalty

ΔΕΗ: 465.000 ευρώ για πρόγραμμα loyalty

Διαγωνισμό για τη σύναψη σύμβασης με αντικείμενο «Ανάπτυξη και υποστήριξη προγράμματος πιστότητας (loyalty) πελατών» προκήρυξε η ΔΕΗ. Ο συνολικός Προϋπολογισμός, κατά την εκτίμηση της ΔΕΗ ανέρχεται σε 465.000 ευρω

Συνοπτικά, το έργο θα περιλαμβάνει τα ακόλουθα:

— ανάπτυξη προσωποποιημένης εφαρμογής προνομίων, η οποία θα υποστηρίζεται από την ιστοσελίδα της Δ.Ε.Η. και smartphones (iOS, Android), μέσω της υπηρεσίας e-bill. Η εφαρμογή θα γίνει σταδιακά μέρος του e-bill των πελατών, καθώς και της logged-in περιοχής του Δ.Ε.Η. mobile app,

— δημιουργία πλατφόρμας διαχείρισης, παρακολούθησης και εξαργύρωσης προσφορών και προνομίων. Η πλατφόρμα θα παρέχει ολοκληρωμένες δυνατότητες υλοποίησης και αποστολής καμπανιών στα κανάλια των κινητών συσκευών και του email,

— δημιουργία πλατφόρμας συνεργατών, στην οποία ο εκάστοτε συνεργάτης θα μπορεί να διαχειρίζεται το περιεχόμενο προσφορών του, να έχει πρόσβαση σε συγκεντρωτικές αναφορές και να εκτελεί συγκεκριμένες διαδικασίες κατά την εξαργύρωση,

— τροφοδότηση από το μηχανογραφικό σύστημα πελατών με τα απαραίτητα δεδομένα και δημιουργία scoring αλγορίθμου (θα μπορεί να δεχτεί διάφορες παραμέτρους), για την κατηγοριοποίηση του πελατολογίου σε σχέση με τα ενδιαφέροντα, την καταναλωτική συμπεριφορά και άλλα στοιχεία ανάλυσης της πελατειακής βάσης που διαθέτει η Δ.Ε.Η.,

— υποστήριξη της εφαρμογής και του προγράμματος προνομίων, διαχείριση προνομίων και επικοινωνία τους στο πελατολόγιο του οργανισμού, με στοχευμένες καμπάνιες.

Προσφορές υποβάλλονται μέχρι 22 Μαρτίου και ώρα 12:00

TAGS: ΔΕΗ