To site χρησιμοποιεί cookies. Επιλέγοντας “Αποδοχή”, σημαίνει ότι συμφωνείτε με την χρήση των cookies όπως αναγράφεται στους όρους πολιτικής.
ΑΠΟΔΟΧΗ COOKIES
Menu

Brands In Greece – ΕΣΒΕΠ: Νέο Διοικητικό Συμβούλιο

Brands In Greece – ΕΣΒΕΠ: Νέο Διοικητικό Συμβούλιο

Με επιτυχία πραγματοποιήθηκαν οι εκλογές για την ανάδειξη νέου Διοικητικού Συμβουλίου του Brands In Greece – ΕΣΒΕΠ, την Τρίτη 28 Μαρτίου 2023 σε συνέχεια της ολοκλήρωσης της Γενικής του Συνέλευσης, με θέμα την οικονομία και τα επώνυμα προϊόντα, η οποία έλαβε χώρα με φυσική παρουσία των μελών του, μια εβδομάδα νωρίτερα, τη Δευτέρα, 20 Μαρτίου 2023.

Το Νέο Διοικητικό Συμβούλιο συγκροτήθηκε σε σώμα ως εξής:

ΠΡΟΕΔΡΟΣ

Κυριακή Ηλία

ΕΛΓΕΚΑ AE

Α’ ΑΝΤΙΠΡΟΕΔΡΟΣ

Ειρήνη Παπακαμμένου

COLGATE-PALMOLIVE ΕΜΠΟΡΙΚΗ Μ.ΕΠΕ

Β’ ΑΝΤΙΠΡΟΕΔΡΟΣ

Μαργαρίτα Στεργίου

UPFIELD HELLAS ΑΕ

ΓΕΝΙΚΟΣ ΓΡΑΜΜΑΤΕΑΣ

Κωνσταντίνος Ε. Καραγεωργίου

ΑΦΟΙ K. ΚΑΡΑΓΕΩΡΓΙΟΥ ΑΕΒΕ

ΤΑΜΙΑΣ

Γιώργος Καλύβας

Π.Γ. ΝΙΚΑΣ ΑΒΕΕ

ΜΕΛΟΣ

Ερμιόνη Γεωργουλάκη

PROCTER & GAMBLE HELLAS ΕΠΕ

ΜΕΛΟΣ

Αθανασία Κατσαβού

BARILLA HELLAS AE

ΜΕΛΟΣ

Λευτέρης Σκαράκης

COCA-COLA 3E ΕΛΛΑΔΟΣ ΑΒΕΕ

ΜΕΛΟΣ

Θανάσης Σπυριδώνης

ΑΘΗΝΑΪΚΗ ΖΥΘΟΠΟΙΪΑ ΑΕ

Στο πλαίσιο της Γενικής Συνέλευσης του Brands In Greece-ΕΣΒΕΠ και μετά από πρόσκληση του ΔΣ, η κυρία  Κωνσταντίνα Κοτταρίδη, Καθηγήτρια στο Τμήμα Οικονομικής Επιστήμης, Διευθύντρια Εργαστηρίου και ΠΜΣ Βιοοικονομίας, Κυκλικής Οικονομίας και Βιώσιμης Ανάπτυξης του   ΠΑΝΕΠΙΣΤΗΜΙΟΥ ΠΕΙΡΑΙΩΣ, τοποθετήθηκε αναφορικά με τα επώνυμα καταναλωτικά προϊόντα, αναδεικνύοντας τη σημαντική συμβολή των brands στην εθνική οικονομία αλλά και την ευρωπαϊκή, από πλευράς καινοτομίας, απασχόλησης, εξαγωγών, επενδύσεων και νέων επιχειρηματικών μοντέλων.

H κυρία Κοτταρίδη εμφανίστηκε σχετικά αισιόδοξη αφού τόνισε τη σαφή βελτίωση των οικονομικών δεικτών, η οποία αντικατοπτρίζεται και στην αντίληψη των καταναλωτών ενώ αναφορικά με τον πληθωρισμό, υποστήριξε ότι αποτελεί ένα σημαντικό πρόβλημα καθώς αποτελεί πληθωρισμό προσφοράς, δηλαδή προέρχεται από το κόστος ενέργειας και στενότητας πρώτων υλών οπότε θα χρειαστεί χρόνος ώστε να αντιμετωπιστεί πλήρως.

Όσον αφορά την επόμενη Ημέρα, η κυρία Κοτταρίδη εντόπισε δύο κύριους διαμορφωτές. Ο πρώτος είναι η Βιώσιμη Ανάπτυξη, και ο καθοριστικός της ρόλος, τόσο από κανονιστικής άποψης, όσο και ως μια άλλη στρατηγική η οποία διαπερνά όλη την αλυσίδα αξίας μιας εταιρείας. Ο δεύτερος είναι η Τεχνητή Νοημοσύνη, η οποία εξελίσσεται πάρα πολύ γρήγορα και θα επιφέρει τεράστιες αλλαγές στο τρόπο λειτουργίας επιχειρήσεων και αγοράς. Συνεπώς, όσες επιχειρήσεις είναι κατάλληλα προετοιμασμένες, όπως επιδιώκουν να είναι οι εταιρείες καταναλωτικών προϊόντων, με βασικούς άξονες την εγρήγορση, την εστίαση στις δεξιότητες του ανθρώπινου δυναμικού και την προσαρμοστικότητα, θα είναι και αυτές που θα πρωτοστατήσουν στο μέλλον.

Ο επόμενος ομιλητής στη Γενική Συνέλευση του ΕΣΒΕΠ, ο οποίος πήρε τη σκυτάλη από την κυρία Κοτταρίδη, ήταν ο κύριος Παναγιώτης Μπορέτος, Managing Director, της Circana (IRI). Ο κύριος Μπορέτος, τόνισε πως είναι απαραίτητο για τις επιχειρήσεις να γίνουν ακόμη πιο πελατοκεντρικές μέσα από τη συνεχή παρακολούθηση και εστίαση στις αλλαγές στις συνήθειες του καταναλωτή, ο οποίος πλέον έχει αλλάξει πάρα πολύ τη διαδικασία δοκιμής, αγοράς και χρήσης καθημερινών προϊόντων. Ακόμη, υποστήριξε πως οι καταναλωτές θα συνεχίζουν να δοκιμάζουν νέα επώνυμα προϊόντα, λαμβάνοντας υπόψη τους ως πρώτη επιλογή την καλή τιμή, τις προσφορές και τη διαθεσιμότητα στο ράφι, ενώ θα ακολουθούν πιο υγιεινές επιλογές, τις περισσότερες φορές, φυτικές και με σεβασμό προς το περιβάλλον.

Κλείνοντας την Γενική Συνέλευση του Συνδέσμου η Πρόεδρος του Brands In Greece, κυρία Κυριακή Ηλία επεσήμανε τη δέσμευση του ΕΣΒΕΠ για την ανάδειξη της αξίας των επώνυμων προϊόντων τόσο για την ελληνική οικονομία όσο και για τους καταναλωτές: «Ο ΕΣΒΕΠ οραματίζεται και εργάζεται για τη δημιουργία ενός υγιούς περιβάλλοντος ανταγωνισμού για τα επώνυμα προϊόντα, όπου θα εξασφαλίζεται η μέγιστη αξία για τον καταναλωτή του σήμερα, αλλά και για τις επόμενες γενιές. Μέσα από τους πυλώνες δράσης  που υλοποιεί το Διοικητικό Συμβούλιο, ο Σύνδεσμος βρίσκεται πάντα παρών στις επερχόμενες αλλαγές και επιδιώκει να πρωτοστατεί αλλά και να ενδυναμώνει τη «φωνή» των brands συμβάλλοντας ενεργά στην οικοδόμηση εμπιστοσύνης για τα επώνυμα προϊόντα.