To site χρησιμοποιεί cookies. Επιλέγοντας “Αποδοχή”, σημαίνει ότι συμφωνείτε με την χρήση των cookies όπως αναγράφεται στους όρους πολιτικής.
ΑΠΟΔΟΧΗ COOKIES
Menu

Η δημιουργικότητα δεν γνωρίζει σύνορα

Η δημιουργικότητα δεν γνωρίζει σύνορα
Η δημιουργικότητα δεν γνωρίζει σύνορα

adb: Αποτελείτε μια από τις πλέον βραβευμένες εταιρείες του χώρου. Μπορείτε να αναφέρετε την πιο πρόσφατη αλλά και το «μυστικό της επιτυχίας»;

Η πιο πρόσφατη βράβευσή μας έγινε πριν από δύο εβδομάδες στο Λονδίνο, στα FAB Awards του 2015. Κερδίσαμε το βραβείο FAB Creative Excellence, για τη δημιουργία της ταυτότητας του TAΤΟΪ Club, στην κατηγορία Retail Interiors / Environment identity, ξεχωρίζοντας ανάμεσα από 3.000 συμμετοχές, που έστειλαν περισσότερες από 50 χώρες. Το μυστικό της επιτυχίας μας; Μα, αν σας το αποκαλύψω δεν θα είναι πια μυστικό... (γέλια). Ταλέντο με τεχνογνωσία και πάθος. Ανάλυση των πραγματικών αναγκών του πελάτη. Συνεχής ενημέρωση για τις πάντα ρευστές και διαρκώς μεταβαλλόμενες συνθήκες της αγοράς. Περιέργεια για όσα συμβαίνουν γύρω σου. Να αφουγκράζεσαι τις τάσεις τη στιγμή που γεννιούνται. Να αναγνωρίζεις τα νέα ρεύματα. Να εκτιμάς τα νέα ταλέντα. Έμπνευση και κέφι για αυθεντική δημιουργικότητα και αγάπη για το έργο σου.

adb: Πρόσφατα λάβατε και μια ασυνήθιστη, για τα παγκόσμια δεδομένα, βράβευση: από την International Life. Μπορείτε να μας πείτε τι ακριβώς αφορούσε και πώς προέκυψε;

Πράγματι, ήταν μια ευχάριστη έκπληξη και για μας! Συνεργαζόμαστε με την International Life από τα τέλη του περασμένου χρόνου και έχουμε ήδη προχωρήσει στη δημιουργία νέων ασφαλιστικών προϊόντων και την επικοινωνία τους, καθώς και στην ανανέωση της εταιρικής ταυτότητας και στο σχεδιασμό πρωτοποριακών ασφαλιστικών εργαλείων, όπως είναι το tablet application “Be inlife”, ένα νέο, σύγχρονο εργαλείο πώλησης. Μέσα σε αυτό το μικρό, θεωρητικά, διάστημα, έχουμε κατορθώσει να κάνουμε ορατή τη διαφορά στην ταυτότητα και στην εικόνα της International Life. Στο 40ό Συνέδριο Πωλήσεων του Ομίλου International Life, που έγινε στα τέλη Μαΐου στο Costa Navarino, όπου είχαμε την επιμέλεια της διοργάνωσης και είχαμε σχεδιάσει το σύνολο των επικοινωνιακών του αναγκών, οι άνθρωποι της International Life μας τίμησαν με ένα ειδικό βραβείο για τη συμβολή μας στην ανανέωση της εικόνας και της ταυτότητάς τους. Το γεγονός αυτό, πρώτα απ’ όλα, αποδεικνύει την ποιοτική διαφορά των ανθρώπων της Διοίκησης του Ομίλου International Life και την ουσιαστική τους διαφοροποίηση από τα επιχειρηματικά μοντέλα του παρελθόντος. Η ειλικρινής επιβράβευση των προσπαθειών μας και της δουλειάς μας από τον ίδιο τον πελάτη είναι για εμάς το καλύτερο βραβείο. Τους ευχαριστούμε άλλη μια φορά για την τιμή που μας έκαναν. Το να συνεργάζεσαι με τέτοιους επαγγελματίες και να στηρίζεις μια ιστορική, αμιγώς ελληνική, ασφαλιστική εταιρεία, μας γεμίζει με χαρά και υπερηφάνεια κάθε μέρα!

adb: Τι σημαίνουν για τη Red Design Consultants και τους ανθρώπους της οι βραβεύσεις της εταιρείας; Αποτελούν κίνητρο για ακόμη πιο δημιουργικές ιδέες και υλοποιήσεις;
 

Σίγουρα είναι ένα κίνητρο για να ξεπεράσεις τον εαυτό σου και να δημιουργείς καθημερινά κάτι καινούργιο, κάτι καινοτόμο και ταυτόχρονα αποτελεσματικό. Μας αρέσουν οι νέες προκλήσεις, που κάθε νέα δουλειά φέρνει μαζί της. Τα περισσότερα από 140 ελληνικά και διεθνή βραβεία και οι διακρίσεις μας, στα 20 χρόνια ζωής μας -σας θυμίζω ότι είμαστε η πρώτη εταιρεία branding και design στην Ελλάδα- πιστεύω ότι το αποδεικνύουν αυτό στην πράξη.

adb: Πολλά από τα βραβεία σας είναι σε διεθνείς διοργανώσεις. Θεωρείτε πως αυτό αποτελεί σαφή ένδειξη πως το ελληνικό δημιουργικό προϊόν στο χώρο του design και της οπτικής επικοινωνίας είναι ανταγωνιστικό και εφάμιλλο άλλων αγορών;

Κάθε φορά που δημιουργούμε μια νέα ταυτότητα, που σχεδιάζουμε ένα νέο προϊόν, απευθυνόμαστε στον σημερινό πολίτη του κόσμου. Σε μια παγκοσμιοποιημένη αγορά, όλοι συγκρίνονται με όλους. Η δημιουργικότητα δεν γνωρίζει σύνορα. Διατηρούμε την ελληνικότητά μας, που είναι αναπό- σπαστο στοιχείο της δικής μας ταυτότητας, αλλά την αναπτύσσουμε στις εκάστοτε ανάγκες του πελάτη μας. Άλλωστε, για μας ελληνικότητα σημαίνει  επινοητικότητα, λιτότητα στο σχεδιασμό, απλότητα στην έκφραση και μοναδικότητα. Το να βραβεύεσαι σε διεθνείς διοργανώσεις αποδεικνύει στην πράξη ότι το ελληνικό δημιουργικό προϊόν έχει διεθνοποιηθεί και αντιμετωπίζεται επί ίσοις όροις. Βέβαια, έχουμε πολύ δρόμο μπροστά μας, μέχρι να φτάσουμε να μιλάμε για αναγνωρίσιμο ελληνικό design, αλλά γι’ αυτό οφείλουμε όλοι να προσπαθήσουμε: οι εταιρείες design, οι πελάτες, αλλά και η ίδια η χώρα μας, που πρέπει να γίνει πιο ανταγωνιστική και να επανατοποθετηθεί παγκόσμια πάνω στις αξίες που πρεσβεύει.

adb: Οι βραβευμένες ιδέες έχουν σε μεγάλο βαθμό να κάνουν και με τον πελάτη; Είναι συνολική και συνεργατική υπόθεση η δημιουργικότητα;

It takes two to tango! Σίγουρα οι νέες ιδέες χρειάζονται μια τέλεια συνεργασία και σχέσεις εμπιστοσύνης για να αναπτυχθούν. Πολλές φορές οι πελάτες έχουν καταπληκτικές εμπορικές ιδέες που χρειάζονται απλώς μια ώθηση έμπνευσης, δημιουργικότητας και ισορροπίας για να ξετυλιχτούν σε όλη τους τη μεγαλοπρέπεια. Άλλες φορές χρειάζεται να έχουν ανοικτά τα αυτιά τους, για να ακούσουν το καινούργιο που έρχεται και που τους προτείνουμε. Όποια κι αν είναι η αφετηρία, για να προχωρήσεις μαζί, απαραίτητη προϋπόθεση είναι να δημιουργήσεις όλα αυτά τα καλά στοιχεία που χαρακτηρίζουν μια αρμονική συμβίωση: εμπιστοσύνη και ειλικρίνεια, θαυμασμό και υπομονή, κέφι και πάθος.

adb: Μπορείτε να μας αναφέρετε κάποιες από τις συνεργασίες σας που ξεχωρίζετε, αποκτήσατε πρόσφατα ή διατηρείτε αρκετά χρόνια;

Σε μια ιστορία 20 ετών, πολλές είναι οι ξεχωριστές στιγμές, όσες κι αν αναφέρουμε, σίγουρα θα ξεχάσουμε μερικές. Μακάρι να μπορούσαμε να τις αναφέρουμε όλες, αλλά θα αυτοπεριοριστούμε, σεβόμενοι το χώρο και το χρόνο σας. Συνοπτικά θα θέλαμε να αναφέρουμε:

• Το retail identity της Eurobank, το branding του Υπουργείου Περιβάλλοντος, το rebranding του Ολυμπιακού, του Ταχυδρομικού Ταμιευτηρίου, το environmental branding του Ομίλου Μυτηλιναίου, αλλά και διάσημων ελληνικών προϊόντων: του Μetaxa, του ελαιόλαδου Gaea, του ούζου Μini, της Ion Break και προϊόντων της Apivita, της Elviart, της ΔΕΛΤΑ, της Elbisco και τόσα άλλα.
• Αναμφίβολα, η πλέον ξεχωριστή στιγμή στην ιστορία της Red design consultants ήταν η επιλογή μας, ανάμεσα σε 300 συμμετοχές από 26 χώρες και 700 σύμβολα στον παγκόσμιο διαγωνισμό, για το έμβλημα των Ολυμπιακών Αγώνων Αθήνα 2004.
• Η δημιουργία του εμβλήματος για τα 40 χρόνια διπλωματικών σχέσεων Ελλάδας-Κίνας, που συμβολίζει τη φιλία και τη συνεργασία των 2 πανάρχαιων πολιτισμών μας.
• Το rebranding της μάρκας Kyknos, που κέρδισε 3 σημαντικά ελληνικά και διεθνή βραβεία, το 2007: Χρυσό βραβείο στο φημισμένο New York Festival, Χρυσό βραβείο στα ΕΒΓΕ και ασημένιο βραβείο στα Ερμής Awards.
• Ο σχεδιασμός του ελαιόλαδου esti, για τον Όμιλο Υφαντή. Μια ιστορία επιτυχίας για το brand esti, που κατάφερε μέσα σε 18 μήνες να βρίσκεται στα ράφια επιλεγμένων σημείων πώλησης σε 18 χώρες. Μια συσκευασία που βραβεύτηκε το 2011 στα China’s Most Successful Design Awards, επιβραβεύοντας για άλλη μια φορά την ουσία του επιτυχημένου branding.
• Ο σχεδιασμός της επιτυχημένης σειράς «Η ΆλφαΒήτα κοντά στην ελληνική γη» για την ΑΒ Βασιλόπουλος. Μία επιτυχημένη συνεργασία που συνεχίζεται εδώ και μια δεκαετία, με τη δημιουργία εκατοντάδων προϊόντων Ελλήνων παραγωγών από κάθε γωνιά της χώρας μας.
• Η δημιουργία της ταυτότητας και της επικοινωνίας του ΤΑΤΟΪ Club. Το πιο πρόσφατο διεθνές μας βραβείο για branding παγκοσμίου επιπέδου που αντικατοπτρίζει τις αξίες του «ευ ζην».
• Το branding, το packaging και η επικοινωνία για τη μεγαλύτερη κυπριακή γαλακτοβιομηχανία Χαραλαμπίδης Κρίστης. Μία επιτυχημένη και αρμονική συνεργασία που διανύει ήδη τον τέταρτο χρόνο της.
• Το rebranding και ο σχεδιασμός των προϊόντων και της επικοινωνίας των εξαιρετικών καλλυντικών Erre Due, με πρόσφατο βραβείο στα China’s Most Successful Design Awards του 2013.
• Και, φυσικά, η νέα μας συνεργασία με την International Life, που έχει ξεκινήσει με τους καλύτερους οιωνούς και συνεχίζεται με τον καλύτερο δυνατό τρόπο. Θα θέλαμε να ευχαριστήσουμε όλους τους πελάτες μας και τους συνεργάτες μας, που μας τιμούν όλα αυτά τα χρόνια με την προτίμησή τους. Εμείς από την πλευρά μας, είμαστε πάντα στο πλευρό τους, για να πετυχαίνουμε μαζί τα καλύτερα δυνατά αποτελέσματα.