Notos: Νέο Visual Brand Identity
Διατηρώντας τα καλύτερα στοιχεία της κληρονομιάς τους αλλά κάνοντας μεγάλο άλμα προς το μέλλον, συνδυάζουν το όραμα και την ιστορία με την νέα πραγματικότητα και το new brand experience.
Ξεκινώντας από το λογότυπο με ανανεωμένη οπτική απεικόνιση. Το νέο typography logo αποτυπώνεται σε μια minimal μορφή, διατηρώντας τη μαργαρίτα με την οποία συνδέεται άρρηκτα αλλά σε ανανεωμένη & σύγχρονη πλέον μορφή.
Ταυτόχρονα, στα πλαίσια της νέας εταιρικής ταυτότητας, δημιουργούνται συνοδευτικά εικαστικά τα οποία αποτυπώνονται στο εσωτερικό των πολυκαταστημάτων, στο notos.gr & σε όλη την επικοινωνία των πολυκαταστημάτων. Στόχος τους, μέσω των διακριτών σχημάτων και χρωμάτων τους είναι να ενδυναμώσουν το συναίσθημα οικειότητας και πιστότητας των καταναλωτών με τα πολυκαταστήματα, μέσω μιας σύγχρονης δυναμικότητας και στυλ.
To ανανεωμένο notos.gr, στα πλαίσια της νέας εταιρικής ταυτότητας, λανσάρεται επίσης έως τέλος Οκτωβρίου, με αναβαθμισμένο UX.
«Το brand notos είναι ένα ιστορικό brand που έχει παίξει καθοριστικό ρόλο στο Ελληνικό εμπόριο από το 2000. Όπως όλα όμως, έτσι και ο χώρος του εμπορίου αλλάζει και εμείς νιώσαμε την ανάγκη να επαναπροσδιορίσουμε τα πολυκαταστήματα, να τα συστήσουμε από την αρχή σε νεότερους καταναλωτές, παραμένοντας πιστοί στις βασικές μας αξίες. Η νέα μας εταιρική ταυτότητα είναι η φυσική εξέλιξη της παλιάς, αντανακλώντας τη σύγχρονη προοπτική μας και την πορεία προς το μέλλον. Ένα λογότυπο που αγκαλιάζει την κληρονομιά μας και αποτελεί τη γέφυρα μεταξύ του παρελθόντος και του μέλλοντος, ενισχύοντας τη σχέση μας με τους πελάτες μας και φέρνοντας μια ανανεωμένη αίσθηση στα πολυκαταστήματά μας», αναφέρει η κα. Βαλέρια Τάραντο, Διευθύνων Σύμβουλος των Πολυκαταστημάτων.
Η νέα εταιρική ταυτότητα εφαρμόζεται σε όλο το εύρος της επικοινωνίας, μέσω της οποίας τα πολυκαταστήματα notos αποκαλύπτουν το νέο look & feel, το διευρυμένο, σε brands & style portfolio και τη συνολική αγοραστική σύγχρονη εμπειρία που οι καταναλωτές θα έχουν στα φυσικά πολυκαταστήματα & στο notos.gr.
«Βάζοντας στο επίκεντρο τις αξίες και το όραμα που εκπροσωπεί το πλέον ιστορικό retail brand, η νέα εταιρική ταυτότητα και επικοινωνία ανανεώνει και επαναπροσδιορίζει τη σύνδεση του brand notos με τον σύγχρονο καταναλωτή. Δημιουργούμε μια νέα δυναμική σε μια εξελισσόμενη αγορά, στοχεύοντας στη διατήρηση της πιστότητας αλλά και στην προσέλκυση νέων κοινών μέσα από ένα εκτενές σύνολο αλλαγών και εφαρμογών που αναδεικνύουν τα ανταγωνιστικά πλεονεκτήματα του brand και δημιουργούν ένα ανανεωμένο value proposition», αναφέρει η κα Ζωή Πυθαρούλη, Marketing Director των Πολυκαταστημάτων.
Τη δημιουργία της νέας εταιρικής ταυτότητας, την εφαρμογή της στα πολυκαταστήματα αλλά και τη δημιουργία της διαφημιστικής προβολής ανέλαβαν δύο βραβευμένα agencies: Ο σχεδιασμός του νέου visual brand identity έγινε από την K2 Design και η εφαρμογή της, επικοινωνιακά, από την Cambo. Ο Άρης Γεωργιάδης, Fashion Editor ανέλαβε τη δημιουργική επιμέλεια του styling, ενώ ο Head make-up Artist της Shiseido, Βαγγέλης Θόδως επιμελήθηκε το make up.
Αποκαλύπτεται μέσω εκτενούς καμπάνιας στις 9/10 σε ΟΟΗ στάσεις & billboards και από 16/10 τηλεοπτικά μαζί με έντυπα και digital μέσα.
Ο Κρίτων Ρούντος, CEO της Cambo Agency δήλωσε σχετικά: «Είμαστε ιδιαιτέρως χαρούμενοι που αποτελούμε μέρος του σημαντικού αυτού ορόσημου των πολυκαταστημάτων notos. Η σύγχρονη προσέγγιση της εταιρικής ταυτότητας και η ανανεωμένη επικοινωνιακή στρατηγική σηματοδοτεί μία νέα εποχή για το brand, αποτυπώνοντας την εξέλιξή του. Ευχαριστούμε θερμά τα πολυκαταστήματα notos για την εμπιστοσύνη, η οποία μας τιμά ιδιαίτερα.»
Ξεκινώντας από το λογότυπο με ανανεωμένη οπτική απεικόνιση. Το νέο typography logo αποτυπώνεται σε μια minimal μορφή, διατηρώντας τη μαργαρίτα με την οποία συνδέεται άρρηκτα αλλά σε ανανεωμένη & σύγχρονη πλέον μορφή.
Ταυτόχρονα, στα πλαίσια της νέας εταιρικής ταυτότητας, δημιουργούνται συνοδευτικά εικαστικά τα οποία αποτυπώνονται στο εσωτερικό των πολυκαταστημάτων, στο notos.gr & σε όλη την επικοινωνία των πολυκαταστημάτων. Στόχος τους, μέσω των διακριτών σχημάτων και χρωμάτων τους είναι να ενδυναμώσουν το συναίσθημα οικειότητας και πιστότητας των καταναλωτών με τα πολυκαταστήματα, μέσω μιας σύγχρονης δυναμικότητας και στυλ.
To ανανεωμένο notos.gr, στα πλαίσια της νέας εταιρικής ταυτότητας, λανσάρεται επίσης έως τέλος Οκτωβρίου, με αναβαθμισμένο UX.
«Το brand notos είναι ένα ιστορικό brand που έχει παίξει καθοριστικό ρόλο στο Ελληνικό εμπόριο από το 2000. Όπως όλα όμως, έτσι και ο χώρος του εμπορίου αλλάζει και εμείς νιώσαμε την ανάγκη να επαναπροσδιορίσουμε τα πολυκαταστήματα, να τα συστήσουμε από την αρχή σε νεότερους καταναλωτές, παραμένοντας πιστοί στις βασικές μας αξίες. Η νέα μας εταιρική ταυτότητα είναι η φυσική εξέλιξη της παλιάς, αντανακλώντας τη σύγχρονη προοπτική μας και την πορεία προς το μέλλον. Ένα λογότυπο που αγκαλιάζει την κληρονομιά μας και αποτελεί τη γέφυρα μεταξύ του παρελθόντος και του μέλλοντος, ενισχύοντας τη σχέση μας με τους πελάτες μας και φέρνοντας μια ανανεωμένη αίσθηση στα πολυκαταστήματά μας», αναφέρει η κα. Βαλέρια Τάραντο, Διευθύνων Σύμβουλος των Πολυκαταστημάτων.
Η νέα εταιρική ταυτότητα εφαρμόζεται σε όλο το εύρος της επικοινωνίας, μέσω της οποίας τα πολυκαταστήματα notos αποκαλύπτουν το νέο look & feel, το διευρυμένο, σε brands & style portfolio και τη συνολική αγοραστική σύγχρονη εμπειρία που οι καταναλωτές θα έχουν στα φυσικά πολυκαταστήματα & στο notos.gr.
«Βάζοντας στο επίκεντρο τις αξίες και το όραμα που εκπροσωπεί το πλέον ιστορικό retail brand, η νέα εταιρική ταυτότητα και επικοινωνία ανανεώνει και επαναπροσδιορίζει τη σύνδεση του brand notos με τον σύγχρονο καταναλωτή. Δημιουργούμε μια νέα δυναμική σε μια εξελισσόμενη αγορά, στοχεύοντας στη διατήρηση της πιστότητας αλλά και στην προσέλκυση νέων κοινών μέσα από ένα εκτενές σύνολο αλλαγών και εφαρμογών που αναδεικνύουν τα ανταγωνιστικά πλεονεκτήματα του brand και δημιουργούν ένα ανανεωμένο value proposition», αναφέρει η κα Ζωή Πυθαρούλη, Marketing Director των Πολυκαταστημάτων.
Τη δημιουργία της νέας εταιρικής ταυτότητας, την εφαρμογή της στα πολυκαταστήματα αλλά και τη δημιουργία της διαφημιστικής προβολής ανέλαβαν δύο βραβευμένα agencies: Ο σχεδιασμός του νέου visual brand identity έγινε από την K2 Design και η εφαρμογή της, επικοινωνιακά, από την Cambo. Ο Άρης Γεωργιάδης, Fashion Editor ανέλαβε τη δημιουργική επιμέλεια του styling, ενώ ο Head make-up Artist της Shiseido, Βαγγέλης Θόδως επιμελήθηκε το make up.
Αποκαλύπτεται μέσω εκτενούς καμπάνιας στις 9/10 σε ΟΟΗ στάσεις & billboards και από 16/10 τηλεοπτικά μαζί με έντυπα και digital μέσα.
Ο Κρίτων Ρούντος, CEO της Cambo Agency δήλωσε σχετικά: «Είμαστε ιδιαιτέρως χαρούμενοι που αποτελούμε μέρος του σημαντικού αυτού ορόσημου των πολυκαταστημάτων notos. Η σύγχρονη προσέγγιση της εταιρικής ταυτότητας και η ανανεωμένη επικοινωνιακή στρατηγική σηματοδοτεί μία νέα εποχή για το brand, αποτυπώνοντας την εξέλιξή του. Ευχαριστούμε θερμά τα πολυκαταστήματα notos για την εμπιστοσύνη, η οποία μας τιμά ιδιαίτερα.»