To site χρησιμοποιεί cookies. Επιλέγοντας “Αποδοχή”, σημαίνει ότι συμφωνείτε με την χρήση των cookies όπως αναγράφεται στους όρους πολιτικής.
ΑΠΟΔΟΧΗ COOKIES
Menu

Αλέξανδρος Aργυρόπουλος (Νew Advert): Από τη θέση του στρατηγικού συνεργάτη

Αλέξανδρος Aργυρόπουλος (Νew Advert): Από τη θέση του στρατηγικού συνεργάτη

Ο Αλέξανδρος Αργυρόπουλος μας υπογραμμίζει πως η Νew Advert λειτουργεί με βάση την εμπιστοσύνη, την υποστήριξη και την ηθική, με προτεραιότητα την υλοποίηση προγραμμάτων που αποσκοπούν σε πώληση.

Ποια είναι τα βασικά χαρακτηριστικά της αγοράς Direct & experiential marketing στην Ελλάδα σήμερα; Ποιες είναι οι τάσεις που καταγράφονται στο πλαίσιο της ύφεσης;

Κύριο χαρακτηριστικό και στόχος της άμεσης επικοινωνίας με τον καταναλωτή είναι, ως επί το πλείστον, η πώληση. Ωστόσο, παραμένει αυστηρό κριτήριο η υψηλή ποιότητα των εργαλείων που ουσιαστικά το εκάστοτε brand χρησιμοποιεί για να γίνει γνωστό στον καταναλωτή. Στο πλαίσιο της ύφεσης, η πλειοψηφία των πελατών μας επιλέγει το “consumers experience” συνδυάζοντας την ποιότητα στην υλοποίηση της ενέργειας με το χαμηλότερο δυνατό κόστος. Αυτή η πρόκληση είναι η αφετηρία που μας κατεύθυνε προς τις νέες τεχνολογίες και σε ποιοτικότερα μέσα, ώστε ο καταναλωτής να γίνει αποτελεσματικότερα engaged με το Brand.

Οι νέες τεχνολογίες, η ψηφιακή επικοινωνία, το «θόλωμα» των γραμμών ανάμεσα σε online και offline, αναλογικό και digital, πώς έχουν επηρεάσει τις πρακτικές στο χώρο;

Τα νέα δεδομένα έχουν οδηγήσει και το δικό μας αντικείμενο σε άλλο επίπεδο, καθώς τα τελευταία χρόνια έχουμε επενδύσει σε προσωπικό με αντίστοιχη εμπειρία αλλά και σε στρατηγικές συνεργασίες, ώστε σαν one-stop-shop να συνεχίσουμε να προσφέρουμε ολοκληρωμένες, upgraded λύσεις.

Ποια είναι η δική σας φιλοσοφία όσον αφορά το Direct & experiential marketing; Πού εστιάζετε ως εταιρεία και ποιες ακριβώς υπηρεσίες προσφέρετε;

Ανέκαθεν οι υπηρεσίες μας κάλυπταν όλο το BTL φάσμα, με προτεραιότητα όμως την υλοποίηση προγραμμάτων που αποσκοπούν σε πώληση. Τα δεδομένα και τα ζητούμενα του εκάστοτε Project που αναλαμβάνουμε, αποτελούν για εμάς κομμάτια ενός δύσκολου puzzle, το οποίο εμείς καλούμαστε να συνθέσουμε σε πολύ συγκεκριμένους χρόνους. Παρ’ όλα αυτά και λόγω του καταιγισμού διαφημιστικών μηνυμάτων που καθημερινά δεχόμαστε, αποστολή μας είναι να βρίσκουμε τρόπους ώστε η επαφή του καταναλωτή με το Brand να μετατρέπεται σε μια «εμπειρία», κερδίζοντας έτσι πόντους σε σχέση με τον ανταγωνισμό. Κλείνοντας, ένα σημαντικό κομμάτι της φιλοσοφίας μας το οποίο αξίζει να σημειωθεί, είναι το εξής: Κάθε επαγγελματική μας σχέση στηρίζεται σε τρεις βασικές αρχές, την εμπιστοσύνη, την υποστήριξη και την ηθική. Αυτοί οι κανόνες είναι που μας τοποθετούν από τη θέση του εργολάβου, στη θέση του στρατηγικού συνεργάτη, με μόνο σκοπό την από κοινού επιτυχία των projects.

Τι προβλέπετε για το άμεσο μέλλον όσον αφορά το Direct & experiential marketing στην Ελλάδα;

Με χαρά διαπιστώσαμε πως τα τελευταία χρόνια, η απευθείας επαφή με τον καταναλωτή έχει δει και πάλι άνθιση, καθώς έρευνες και marketers έχουν υπογραμμίσει τη σημαντικότητα της face to face επικοινωνίας. Λαμβάνοντας υπόψη την ευκολία που η τεχνολογία ενσωματώθηκε και αλληλοσυμπλήρωσε την υλοποίηση των projects που αναλαμβάνουμε, θεωρώ ότι το μέλλον θα είναι ακόμα πιο απαιτητικό. Παρ’ όλα αυτά, ο ρυθμός εξέλιξης της τεχνολογίας είναι με το μέρος μας, με αποτέλεσμα τη διαρκή βελτίωση των υπηρεσιών μας, ώστε να συνεχίζουμε να ικανοποιούμε τις επιθυμίες και τις ανάγκες των καταναλωτών.