To site χρησιμοποιεί cookies. Επιλέγοντας “Αποδοχή”, σημαίνει ότι συμφωνείτε με την χρήση των cookies όπως αναγράφεται στους όρους πολιτικής.
ΑΠΟΔΟΧΗ COOKIES
Menu

Augmented reality από τον Γερμανό

Augmented reality από τον Γερμανό
Augmented reality από τον Γερμανό

Πιο συγκεκριμένα, μέσα από την εφαρμογή, οι επισκέπτες των καταστημάτων Γερμανός είχαν τη δυνατότητα να δουν live σε ειδικές οθόνες, τρισδιάστατα, το δώρο που κέρδισαν στη στιγμή, χωρίς αγορά ή κλήρωση. Οι καταναλωτές είχαν τη δυνατότητα να κερδίσουν 6 scooter, 10 κινητά τηλέφωνα LG Optimus, 10 PS3, 5 Netbooks, 30 δωροεπιταγές των 100 ευρώ για τα καταστήματα Γερμανός και πολλά άλλα δώρα. Περίπου 50.000 καταναλωτές έλαβαν από τις προωθητικές ομάδες της Γερμανός στο Golden Hall και στο The Mall Athens το νέο κουπόνι που ενσωματώνει την τεχνολογία Augmented Reality.

Σημειώνεται ότι το 80% του συνόλου, δηλαδή περίπου 40.000 καταναλωτές, επισκέφθηκαν τα δύο καταστήματα με σκοπό να κερδίσουν το δώρο και να αποκτήσουν μια πρώτη εικόνα του σε 3D διάσταση. Όπως δήλωσε ο Αλέξανδρος Ντάβος, Retail Marketing Director της εταιρείας: «Στόχος αυτής της πρωτοποριακής δράσης ήταν η υποστήριξη σε below the line επίπεδο της εταιρικής χριστουγεννιάτικης τηλεοπτικής επικοινωνίας με κεντρικό μήνυμα \"Για δώρα που ξυπνούν μεγάλα συναισθήματα... Γερμανός και είσαι Μέσα\". Επιπλέον, αποσκοπούσε στην ενδυνάμωση της συναισθηματικής σχέσης του brand με τους καταναλωτές μέσω προσωποποιημένης οne to one επικοινωνίας».