To site χρησιμοποιεί cookies. Επιλέγοντας “Αποδοχή”, σημαίνει ότι συμφωνείτε με την χρήση των cookies όπως αναγράφεται στους όρους πολιτικής.
ΑΠΟΔΟΧΗ COOKIES
Menu

Χαρά Κολιοπούλου (MeliAlice): O καταναλωτής στο επίκεντρο

Χαρά Κολιοπούλου (MeliAlice): O καταναλωτής στο επίκεντρο

H Χαρά Κολιοπούλου, Managing Partner της MeliAlice, μας εξηγεί τα οφέλη που μπορεί να έχει το experiential marketing με τον κατάλληλο σχεδιασμό και την αποτελεσματική εκτέλεση, καθώς και τη στρατηγική της εταιρείας.

Ποια είναι τα βασικά χαρακτηριστικά της αγοράς Direct & experiential marketing στην Ελλάδα σήμερα; Ποιες είναι οι τάσεις που καταγράφονται στο πλαίσιο της ύφεσης;

Σήμερα, περισσότερο από ποτέ, τα brands «έχουν ανάγκη» να δημιουργήσουν engagement με τους καταναλωτές και αντίστροφα. Το experiential marketing εμφανίζεται και λειτουργεί ως απαραίτητο συστατικό ενδυνάμωσης του brand affinity. Η οικονομική κρίση έχει επηρεάσει την αγοραστική κρίση και απόφαση του καταναλωτή, ο οποίος πολλές φορές στρέφεται σε οικονομικότερες και όχι στην αρχική του επιλογή μάρκες. Τέτοιες περιπτώσεις έρχεται να «βοηθήσει» το experiential marketing - να αποφευχθούν απώλειες ή να επιστρέψουν «αποστάτες». Η οικονομική κρίση, βέβαια, δεν έχει «χτυπήσει» μόνο το αγοραστικό κοινό αλλά και τα ίδια τα brands, τα budget των οποίων έχουν περιοριστεί αρκετά.

Οι νέες τεχνολογίες, η ψηφιακή επικοινωνία, το «θόλωμα» των γραμμών ανάμεσα σε online και offline, αναλογικό και digital, πώς έχουν επηρεάσει τις πρακτικές στο χώρο;

Οι μάρκες προσπαθούν να δημιουργήσουν σημαντικές μακροχρόνιες εντυπώσεις σε αυτήν την ψηφιακή εποχή. Με τον κατάλληλο σχεδιασμό και την αποτελεσματική εκτέλεση, το experiential marketing μπορεί να καθορίσει την καταναλωτική συμπεριφορά και να «βοηθήσει» αφενός στην αλλαγή ή/και ενδυνάμωση της μάρκας επιλογής, αφετέρου στην τελική αγορά του προϊόντος. Η ανάπτυξη της τεχνολογίας ενδυναμώνει περαιτέρω τη σχέση brand-consumer, καθώς κάνει το δεύτερο μέρος της βιωματικής ενέργειας του πρώτου. Ο καταναλωτής εμπλέκεται ενεργά στην όλη διαδικασία, δημιουργώντας ο ίδιος περιεχόμενο μέσα από τη συσκευή του και διακινώντας το στα social media και έτσι δημιουργείται μια πολύ δυνατή και δύσκολο-να-διαρραγεί σύνδεση brand-consumer.

Ποια είναι η δική σας φιλοσοφία όσον αφορά το Direct & experiential marketing; Πού εστιάζετε ως εταιρεία και ποιες ακριβώς υπηρεσίες προσφέρετε;

Οι επιτυχημένες στρατηγικές experiential marketing αρχίζουν με το να κατανοήσουμε πώς ο καταναλωτής-στόχος πιθανότατα θα σκέφτεται και θα αισθάνεται. Οι καταναλωτές θέλουν μια προσωπική πρακτική εμπειρία και βιωματική παροχή ενός μοναδικού γρήγορου και αποτελεσματικού τρόπου για την οικοδόμηση της αναγνωρισιμότητας της μάρκας μέσω one-on-one εμπειριών. Σε αυτήν την κατεύθυνση κινούμαστε και σαν εταιρεία. Σχεδιάζουμε και υλοποιούμε ενέργειες οι οποίες εμπλέκουν άμεσα τον καταναλωτή, τοποθετώντας τον στο επίκεντρο και αφήνοντάς του μια ξεχωριστή «ανάμνηση» με την ολοκλήρωσή τους.

Τι προβλέπετε για το άμεσο μέλλον όσον αφορά το Direct & experiential marketing στην Ελλάδα;

Οι προκλήσεις που παρουσιάζονται από την πρόοδο της τεχνολογίας μπορούν να οδηγήσουν σε συναρπαστικές νέες λύσεις για το experiential marketing. Όσο η τεχνολογία αποτελεί βασικό τροφοδότη για τη στρατηγική marketing, οι άνθρωποι εξακολουθούν να είναι άνθρωποι. Η ιστορία αποδεικνύει ότι παρά τις μεταβαλλόμενες συνθήκες, οι άνθρωποι επιζητούν «σύνδεση». Σε ένα μέλλον τεχνολογικά υποστηριζόμενο, δημιουργώντας engagement μέσω αυτής ακριβώς της «σύνδεσης» και ανεξαρτήτως μέσου, διασφαλίζουμε επιτυχημένες ενέργειες experiential marketing.