To site χρησιμοποιεί cookies. Επιλέγοντας “Αποδοχή”, σημαίνει ότι συμφωνείτε με την χρήση των cookies όπως αναγράφεται στους όρους πολιτικής.
ΑΠΟΔΟΧΗ COOKIES
Menu

Έφη Ισαακίδου (Μomentum): To direct marketing είναι το μέλλον στη διαφήμιση

Έφη Ισαακίδου (Μomentum): To direct marketing είναι  το μέλλον στη διαφήμιση

H Έφη Ισαακίδου μάς αναλύει το motto της Momentum: «It’s not what brands say, it’s what they do that matters».

Ποια είναι τα βασικά χαρακτηριστικά της αγοράς Direct & experiential marketing στην Ελλάδα σήμερα; Ποιες είναι οι τάσεις που καταγράφονται στο πλαίσιο της ύφεσης;

Σε μια εποχή που ο καταναλωτής είναι πιο απαιτητικός από ποτέ και η εικόνα που έχει για τα brands είναι σε συνεχή αμφισβήτηση, το experiential marketing μπορεί να λειτουργήσει πολύ θετικά και να ενισχύσει ουσιαστικά το brand affinity. Μία direct ενέργεια, αν εκτελεστεί σωστά, μπορεί να συντελέσει στην αλλαγή της καταναλωτικής συμπεριφοράς, να οδηγήσει στην αγορά του προϊόντος, αλλά ακόμα και να μετατρέψει τον ίδιο τον καταναλωτή σε πρεσβευτή της μάρκας. Δεν είναι λίγες οι φορές που έχουμε δει να μοιράζονται πετυχημένες ενέργειες στα social media και να γίνονται viral. Σύμφωνα με έρευνα του δικτύου μας σε δείγμα 6.500 καταναλωτών σε 9 αγορές, επιβεβαιώνεται ότι το κοινό που έχει συμμετάσχει σε μία live εμπειρία συνδέεται πιο πολύ με το brand σε σχέση με το κοινό που απλά παρακολουθεί μια διαφήμιση σε παραδοσιακό μέσο. Οι νέες τεχνολογίες, η ψηφιακή επικοινωνία, το «θόλωμα» των γραμμών ανάμεσα σε online και offline, αναλογικό και digital, πώς έχουν επηρεάσει τις πρακτικές στο χώρο; Οι νέες τεχνολογίες και η ψηφιακή επικοινωνία φυσικά και έχουν επηρεάσει πολύ θετικά το κομμάτι της βιωματικής εμπειρίας. Από τη μία ο συνδυασμός της τεχνολογίας στον φυσικό χώρο έχει ενδυναμώσει το δημιουργικό αποτέλεσμα και την εμπειρία του καταναλωτή και από την άλλη τα social media ενισχύουν το engagement και την προβολή σε πολύ μεγαλύτερο ποσοστό καταναλωτών.

Ποια είναι η δική σας φιλοσοφία όσον αφορά το Direct & experiential marketing; Πού εστιάζετε ως εταιρεία και ποιες ακριβώς υπηρεσίες προσφέρετε;

Το moto της Momentum διεθνώς είναι «It’s not what brands say, it’s what they do that matters». Αυτή είναι και η βασική μας αποστολή: να δημιουργούμε μοναδικές διαδραστικές αλλά και ουσιαστικές εμπειρίες για τους καταναλωτές, με απώτερο στόχο τη συναισθηματική εμπλοκή και σύνδεσή τους με τα brands. Τα areas of expertise της Momentum είναι: experiential marketing, shopper marketing, sports and entertainment marketing, sponsorships consulting.

Τι προβλέπετε για το άμεσο μέλλον όσον αφορά το Direct & experiential marketing στην Ελλάδα;

To direct marketing, είτε είναι experiential είτε digital είτε και τα δύο μαζί, είναι το μέλλον στη διαφήμιση. Η τάση της αγοράς είναι το integration, δεν υπάρχουν πια όρια και αυτή είναι και η μεγάλη πρόκληση για την επικοινωνία σήμερα. Tα brands που θα κερδίσουν είναι αυτά που ακολουθούν τις τάσεις, αναζητούν την καινοτομία, πιστεύουν στη δημιουργικότητα και τολμούν.

TAGS: Momentum