To site χρησιμοποιεί cookies. Επιλέγοντας “Αποδοχή”, σημαίνει ότι συμφωνείτε με την χρήση των cookies όπως αναγράφεται στους όρους πολιτικής.
ΑΠΟΔΟΧΗ COOKIES
Menu

Ενέργεια της SOLID για την ΕΒΓΑ

Ενέργεια της SOLID για την ΕΒΓΑ
H SOLID σχεδίασε τη βόλτα στην ιστορία του παγωτού, με ένα συλλεκτικό λεωφορείο, για την καμπάνια των 80 χρόνων ΕΒΓΑ

H SOLID για τα 80 χρόνια της ΕΒΓΑ, διοργάνωσε ένα πρωτότυπο και θεατρικό media event: πήγε βόλτα δημοσιογράφους και bloggers στην ιστορία του παγωτού, σε ένα μπλε συλλεκτικό λεωφορείο, από αυτά που σχεδόν μόνο σε φωτογραφίες διασώζονται πια, γεμίζοντας τους επιβάτες νοσταλγία.

Η ιδέα εντάσσεται στη δημιουργική πλατφόρμα που δημιούργησε η SOLID για τα 80 χρόνια παγωτό ΕΒΓΑ «Φτιάχνουμε καλοκαίρι», καθώς η μάρκα είναι άρρηκτα δεμένη με το ελληνικό καλοκαίρι και τις αξίες του. Ένα όνομα όπως η ΕΒΓΑ, που ξυπνάει αναμνήσεις και γράφει ιστορία στη γεύση μας, δεν φτιάχνει απλά παγωτό, φτιάχνει καλοκαίρι!

Αφετηρία της συγκινητικής διαδρομής ήταν το Ζάππειο. Το λεωφορείο είχε μετατραπεί σε «μίνι» μουσείο παγωτού, φιλοξενώντας έκθεση από παλιές αφίσες και φωτογραφίες, που διασώθηκαν στο αρχείο της ΕΒΓΑ και αποτυπώνουν ιστορικές στιγμές της ιστορίας του παγωτού στην Ελλάδα. Και φυσικά, το σενάριο ήθελε τη Διευθύντρια Μάρκετινγκ της ΕΒΓΑ, Ράνια Λινάρδου, να κάνει την παρουσίαση από τη θέση του εισπράκτορα!

Η βόλτα στην ιστορία του παγωτού της ΕΒΓΑ επεφύλαξε απρόσμενες στάσεις, με εκπλήξεις. Σε μια από αυτές, ανέβηκε ένας εφημεριδοπώλης της παλιάς εποχής, κρατώντας ένα «έκτακτο παράρτημα», μέσα από το οποίο οι επιβάτες του λεωφορείου έμαθαν ότι η ΕΒΓΑ κυκλοφορεί το παγωτό «ξυλάκι όπως παλιά», βασισμένο στην αυθεντική συνταγή του 1936. Στην επόμενη στάση οι επιβάτες του λεωφορείου είχαν τη χαρά να το δοκιμάσουν, φρέσκο από την παραγωγή, από το ιστορικό εργοστάσιο της ΕΒΓΑ στην Ιερά Οδό. Το σχεδιασμό της συσκευασίας για το «Ξυλάκι όπως παλιά» επιμελήθηκε το Τμήμα συσκευασίας της Solid.

Λίγο πιο κάτω, στο λεωφορείο μπήκαν πλανόδιοι μουσικοί τραγουδώντας το εμβληματικό «Τόσα καλοκαίρια», των Μίμη Πλέσσα και Λευτέρη Παπαδόπουλου, απογειώνοντας τη νοσταλγική ατμόσφαιρα. Μάλιστα, η διασκευή του κομματιού από τους The Light Therapy «έντυσε» το διαφημιστικό σποτ των 80 χρόνων, που επιμελήθηκε η SOLID.
TAGS: Solid, ΕΒΓΑ