To site χρησιμοποιεί cookies. Επιλέγοντας “Αποδοχή”, σημαίνει ότι συμφωνείτε με την χρήση των cookies όπως αναγράφεται στους όρους πολιτικής.
ΑΠΟΔΟΧΗ COOKIES

Τατιάνα Πέππα (Depend): Kάθε υπηρεσία πρέπει να είναι μια μοναδική εμπειρία

Τατιάνα Πέππα (Depend): Kάθε υπηρεσία πρέπει να είναι μια μοναδική εμπειρία

Η Τατιάνα Πέππα μάς εξηγεί τη φιλοσοφία της εταιρείας που μετρά πάνω από 25 χρόνια στο χώρο της Direct επικοινωνίας, διαγράφοντας τη δική της πορεία σε ένα χώρο που «δεν υπάρχει η πολυτέλεια για μια δεύτερη προσπάθεια».

Ποια είναι τα βασικά χαρακτηριστικά της αγοράς Direct & experiential marketing στην Ελλάδα σήμερα; Ποιες είναι οι τάσεις που καταγράφονται στο πλαίσιο της ύφεσης;

Η Ελλάδα μπορεί να μην έχει επιδείξει ακόμα τα αντανακλαστικά που παρουσιάζουν οι αγορές του εξωτερικού, όμως δεν παύει να αποτελεί ένα χώρο που έχει αρχίσει και αφουγκράζεται τις απαιτήσεις της διεθνούς αγοράς και προσαρμόζεται σε αυτές. Με αυτά τα δεδομένα λοιπόν, ο ρόλος του Direct και experiential marketing αποτελεί καθοριστικό παράγοντα στην επικοινωνία και στη σχέση μεταξύ πελάτη-καταναλωτή. Η ύφεση μας οδήγησε να γίνουμε ακόμα πιο δημιουργικοί και να ανακαλύψουμε καινούργια μονοπάτια που θα πρέπει να οδηγήσουμε την direct επικοινωνία. Οι τάσεις που έχουν δημιουργηθεί, είναι πως δεν υπάρχει η πολυτέλεια για μια δεύτερη προσπάθεια. Θα πρέπει ο σχεδιασμός να είναι εξ αρχής ξεκάθαρος, να δίνει εμπειρία στον τελικό αποδέκτη και να επιτυγχάνει το στόχο του. Μοναδικές υπηρεσίες, με σωστό και ουσιαστικό περιεχόμενο και δημιουργία προστιθέμενης αξίας, τόσο για το προβαλλόμενο προϊόν ή υπηρεσία όσο και για τον τελικό αποδέκτη.

Οι νέες τεχνολογίες, η ψηφιακή επικοινωνία, το «θόλωμα» των γραμμών ανάμεσα σε online και offline, αναλογικό και digital, πώς έχουν επηρεάσει τις πρακτικές στο χώρο;

Οι πρακτικές στο χώρο έχουν επηρεαστεί θετικά και έχει δοθεί ένα μεγαλύτερο κίνητρο στο χώρο του Direct marketing να μπορεί να δώσει την εμπειρία που λαμβάνει ο χρήστης των social media. Το θόλωμα των γραμμών λειτουργεί όχι ως τροχοπέδη, αλλά ως προστιθέμενη αξία στην επικοινωνία, καθώς η ταυτόχρονη αξιοποίηση των οπτικοακουστικών ερεθισμάτων που προσφέρει η νέα τεχνολογία, σε συνδυασμό με μια βιωματική δράση, μπορεί να μεγιστοποιήσει τα οφέλη του προβαλλόμενου πελάτη και να προσφέρει στον καταναλωτή μια δελεαστική επικοινωνιακή εμπειρία. Επιπλέον, μια πετυχημένη πρακτική στο Direct marketing, για να μπορέσει να δώσει μια ολοκληρωμένη εμπειρία στον τελικό αποδέκτη, θα πρέπει να τον οδηγεί και σε online interactions.  Άλλωστε, όλοι ζούμε την καθημερινότητά μας μέσα από μια οθόνη, αυτό δεν μπορεί να λείπει σε μια Direct & experiential ενέργεια.

Ποια είναι η δική σας φιλοσοφία όσον αφορά το Direct & experiential marketing; Πού εστιάζετε ως εταιρεία και ποιες ακριβώς υπηρεσίες προσφέρετε;

Στην Depend θεωρούμε πως οποιαδήποτε υπηρεσία προσφέρουμε, θα πρέπει να είναι μια μοναδική εμπειρία για τον τελικό αποδέκτη, πελάτη ή καταναλωτή. Η εταιρεία μας, από τα παλαιότερα μέλη του ECR Hellas και του Ινστιτούτου Πωλήσεων Ελλάδας, μετρά πάνω από 25 χρόνια στο χώρο της Direct επικοινωνίας, όπου στα χρόνια αυτά μας έχουν εμπιστευθεί μεγάλες εταιρείες για την προβολή των προϊόντων και των υπηρεσιών τους, καθιερώνοντάς μας στο χώρο. Η Depend αποτελείται από 3 business units: το Sales&Merchandising Unit, όπου προσφέρονται υπηρεσίες πωλήσεων, merchandising, mystery shopping και οποιαδήποτε υπηρεσία συνάδει με την εν λόγω κατηγορία - το τμήμα του Marketing&Events, όπου σχεδιάζονται και υλοποιούνται ενέργειες marketing για πληθώρα καναλιών και προϊόντων. Εντός του συγκεκριμένου τμήματος, ανήκει και το τμήμα του CSR Marketing της εταιρείας μας. Το εν λόγω sub-unit αφορά τη στρατηγική απόφαση της εταιρείας μας να στηρίξει δράσεις Εταιρικής Κοινωνικής Ευθύνης. Στο πλαίσιο αυτό, αφενός στηρίζουμε αφιλοκερδώς μια οργάνωση για τον πολιτισμό και το περιβάλλον, σχεδιάζοντας δράσεις και ενέργειες, και αφετέρου υλοποιούμε για λογαριασμό πελατών μας αντίστοιχες δράσεις κοινωνικής ευθύνης. Το τρίτο τμήμα της εταιρείας προέκυψε στην προσπάθειά μας να αναπτύξουμε νέα προϊόντα και υπηρεσίες, απαντώντας στις απαιτήσεις της αγοράς και πάντα με σεβασμό στην κουλτούρα μας. Προς αυτή την κατεύθυνση έχουμε αναπτύξει τα τελευταία χρόνια το τμήμα του Sports Marketing, θεωρώντας πως μπορεί να αποτελέσει έναν εξαιρετικό δίαυλο Experiential marketing. Μέσω αυτού προβάλλονται αθλήματα που μπορούν να αποτελέσουν κίνητρο για τους νέους, μια εναλλακτική ευκαιρία προβολής για τους πελάτες μας και μοναδική εμπειρία υψηλού επιπέδου για συμμετέχοντες, αθλητές και θεατές. Οι ανωτέρω δραστηριότητές μας έχουν αναγνωριστεί από το κοινό που απευθυνόμαστε, με αποτέλεσμα τόσο η Depend όσο και ο φορέας που εκπροσωπούμε να έχουν λάβει πληθώρα διακρίσεων, σε διοργανώσεις όπως τα Eco City Awards, TEDx Athens, Βest City Awards, Εvent Awards & Sport Marketing Awards. Η στόχευσή μας για τα επόμενα χρόνια, είναι να μεγιστοποιήσουμε τις προσπάθειές μας προς την κατεύθυνση του CSR και Sports marketing, δημιουργώντας μοναδικές ευκαιρίες προβολής για τους πελάτες μας, ενώ ταυτόχρονα να προσφέρουμε προστιθέμενη αξία μέσω των εν λόγω δραστηριοτήτων σε αυτά τα δύο κανάλια.

Τι προβλέπετε για το άμεσο μέλλον όσον αφορά το Direct & experiential marketing στην Ελλάδα;

Θεωρούμε πως αυτές οι δύο έννοιες του marketing θα μετουσιωθούν σε μία και μοναδική, όπου ο τελικός αποδέκτης των μηνυμάτων θα πρέπει να λαμβάνει εμπειρία σε οποιαδήποτε επαφή με το προϊόν ή υπηρεσία που προβάλλεται. Βιώνουμε αλλαγές στην αγορά καθημερινά και πρέπει να είμαστε παρόντες σε αυτές τις αλλαγές, προσφέροντας υπηρεσίες υψηλού επιπέδου, μετουσιωμένες σε εμπειρία. Ταυτόχρονα, και εμείς οι ίδιοι ως εταιρείες του χώρου αυτού, θα πρέπει να εξελιχθούμε, να ανανεωθούμε και να δημιουργήσουμε τέτοια προϊόντα και υπηρεσίες που να επικοινωνούν άμεσα, ξεκάθαρα και ουσιαστικά με τον τελικό αποδέκτη.