To site χρησιμοποιεί cookies. Επιλέγοντας “Αποδοχή”, σημαίνει ότι συμφωνείτε με την χρήση των cookies όπως αναγράφεται στους όρους πολιτικής.
ΑΠΟΔΟΧΗ COOKIES
Menu

Αυξήστε τιμές χωρίς να χάσετε πελάτες

Αυξήστε τιμές χωρίς να χάσετε πελάτες

1. Να είστε ειλικρινείς

Η Alexandra Levit, της Inspiration at WorkI πιστεύει πως η ειλικρίνεια είναι μία ξεκάθαρη επιλογή. Η ίδια αναφέρει πως εξηγεί στους πελάτες της πριν το επιχειρήσει πως θα αυξήσει τις τιμές της. Ως επιχείρημα μάλιστα η ίδια τονίζει πως παραθέτει την εξέλιξη της αγοράς αλλά και το επίπεδο των παρεχόμενων υπηρεσιών της. Τέλος εφαρμόζει πολιτική σημαντικών εκπτώσεων, στους πελάτες που επιλέγουν τις υπηρεσίες της για περισσότερες από μία φορές.

2. Ευχαριστείστε τους πελάτες σας

Το πρώτο πράγμα που κάνω όταν αυξάνω τις τιμές είναι να ευχαριστήσω τους πελάτες μου τονίζει η Sarah Schupp, της UniversityParent . τους ευχαριστώ από καρδιάς για το ρίκσο το οποίο πήραν όταν με εμπιστεύτηκαν στις αρχές και στη συνέχεια προσπαθώ να είμαι απόλυτα ειλικρινείς για τους λόγους που αποφασίζω να αυξήσω τις τιμές σε κάτι. Είναι σαφές πως η συγκεκριμένη τακτική δεν λειτουργεί σε απόλυτο βαθμό αλλά μεγάλο κομμάτι των πελατών μας, δείχνουν κατανόηση.

3. Μπείτε στη διαδικασία να αναλύσετε στους πελάτες τα κόστη

Υπάρχουν φορές που η αύξηση τιμών είναι μονόδρομος για μία εταιρεία αναφέρει ο Chuck Cohn, της Varsity Tutors. Αναλύστε στους πελάτες σας τους λόγους της αύξησης και δώστε βαρύτητα και στον τρόπο που θα επενδυθούν οι έξτρα πόροι που τους ζητάτε. Εξηγείστε τους γιατί για παράδειγμα αυξάνονται τα έξοδά σας. Σε περίπτωση μάλιστα που επενδύετε κεφάλαια στην ανάπτυξη των προϊόντων και των υπηρεσιών σας τονίστε τους τα οφέλη που θα έχουν από κάτι τέτοιο μακροπρόθεσμα.

4. Δώστε έξτρα χαρακτηριστικά

Η Doreen Bloch, της Poshly Inc.τονίζει πως μία νέα διάσταση στα προιόντα ή τις υπηρεσίες μπορεί να διακιολογήσει μία αύξηση τιμής, καθώς το μεγαλύτερο μέρος των πελατών μία εταιρείας θα κατανοήσει πως είναι αδύνατο να παραμείνει κάποιος στατικός στην επιχειρηματικότητα. Είναι επίσης σαφές πως όσο μία εταιρεάι προοδεύει αναπτύσσει και βελτιώνει και τα προιόντα και τις διαδικασίες της και μοιραία τα κόστη αυξάνονται αναλογικά.

5. Δημιουργήστε μία επιλογή μικρότερης τιμής

Ο Trevor Sumner, της LocalVox τονίζει πως το να δίνει κανείς μία «φθηνότερη» επιλογή στους πελάτες του μπορεί να δημιουργήσει διττές μεν τάσεις σε καμία περίπτωση όμως δεν θα χαθεί κρίσιμο πελατολόγιο. Το δικαίωμα στην επιλογή πιθανότατα δε θα οδηγήσει μεγάλο κομμάτι των πελατών στην «ακριβότερη» λύση.

6. Δώστε πολλά εξ’ αρχής

Ο Matt Ehrlichman, της Porch πιστεύει πως για να προχωρήσει μία επιχείρηση σε αύξηση τιμών θα πρέπει αρχικά σε ένα διάστημα 100 ημερών να δώσει στο πελατολόγιό της να κατανοήσει πως το προϊόν ή η υπηρεσία που «απολαμβάνει» έχει μεγαλύτερη αξία από την τιμή που τελικά του κοστίζει. Εάν αυτό επιτευχθεί τότε η αύξηση της τιμής δεν θα προξενήσει σχεδόν κανένα κλυδωνισμό καθώς οι πελάτες θα την αντιληφθούν και πάλι σαν ένα καλό και κυρίως δίκαιο «deal».

7. Προσθέστε αξία

Ο Andy Karuza, της Brandbuddee θεωρεί ως καταλητικό παράγοντα στην αύξηση της τιμής την αναλογική αύξηση της προστιθέμενης αξίας του προϊόντος ή της υπηρεσίας. Προσθέστε έξτρα χαρακτηριστικά και λειτουργικότητα σε κάτι και η αύξηση ξαφνικά θα φαντάζει «λογικότερη».

8. Αυξήστε τιμές για λόγους πέρα από το κέρδος

Ο Henry Balanon, της Protean Payment δηλώνει πως το κέρδος σαν όρος προκαλεί γενικότερα «αλλεργία» στον καταναλωτή. Μην αφήσετε τους πελάτες σας να πιστέψουν πως μία αύξηση τιμής συνδέεται μόνο με τα έξτρα κέρδη που επιδιώκετε γιατί τότε η κατάσταση θα γίνει απλά «κρίσιμη».  

9. Εξηγώ δεν σημαίνει απολογούμαι

Η Mary Ellen Slayter, της Reputation Capital τονίζει πως όσο μία επιχείρηση αναπτύσσεται είναι λογικό και τα προιόντα της να κοστίζουν περισσότερο. Αναλύστε στους πελάτες σας το λόγο της αύξησης και προχωρήστε. Εάν σε ένα ευσύνοπτο διάστημα καταφέρετε έμπρακτα να αποδείξετε όσα τους έχετε πει θα μείνουν μαζί σας.

10.Έγκαιρη ενημέρωση

Ο Jared Brown, της Hubstaff πιστεύει πως το να ενημερώσεις το πελατολόγιό σου για μία ενδεχόμενη αύξηση στην τιμολογιακή σου πολιτική είναι μία πρακτική που σίγουρα φαίνεται «τίμια». Κι αυτό γιατί επί της ουσίας του δίνεις τη δυνατότητα να αγοράσει τώρα που η τιμή ακόμη δεν έχει αλλάξει αλλά και να σκεφτεί πως και μία αύξηση (σε λογικά πλαίσια) έχει μία λογική.