H TÜV HELLAS φιλοξένησε το Food International Marketing & Sales Meeting
του TÜV NORD Group.
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑτου TÜV NORD Group.
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑΟι ενδιαφερόμενοι μπορούν να συνδεθούν και να παρακολουθήσουν δωρεάν το event διαδικτυακά κάνοντας πρώτα εγγραφή- Ποιες εταιρείες συμμετέχουν
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑΣυνεχίζεται ο εορτασμός των 100 ετών δυναμικής παρουσίας του Ομίλου με μία εμβληματική επετειακή εκδήλωση
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑΘα επικεντρωθεί σε μία σειρά κλάδων, όπως η τεχνολογία, οι τηλεπικοινωνίες, οι μεταφορές, τα logistics, η ναυτιλία, η υγεία, ο τουρισμός , ενώ δεν θα στοχεύσει στον κλάδο των media
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑΘα συνεχίσουμε να προσφέρουμε ικανοποίηση στους καταναλωτές μας, προσβλέποντας σε ένα πιο φωτεινό μέλλον, δήλωσε ο πρόεδρος και CEO
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑΤο συνέδριο πραγματοποιήθηκε την Παρασκευή 7 και το Σάββατο 8 Ιουνίου στο Μέγαρο Μουσικής Αθηνών
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑΝέες Τεχνολογίες, ΑΙ, ESG, το μακροοικονομικό περιβάλλον και ο διαρκώς εξελισσόμενος ρόλος των CFOs, στην «καρδιά» του συνεδρίου
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑΓια το έργο "Customer Experience Project Leading Together: Connecting with Our Members"
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑΑντικατάσταση προηγούμενης συμφωνίας.
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑΣύμφωνα με τον Cho οι εργαζόμενοι πρέπει να έχουν ηγετική συμπεριφορά
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑH ERGO Ασφαλιστική πάντα στο πλευρό της νέας γενιάς
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑΗ μελέτη Fjord Trends 2022 διερευνά τις ανθρώπινες συμπεριφορές που θα επηρεάσουν την κοινωνία, τον πολιτισμό και τις επιχειρήσεις την τρέχουσα χρονιά
Mε τίτλο «Απόλαυση που δεν περιγράφεται»
Τηλεοπτική καμπάνια με…κρύα αστεία.
Διαθέτει ένα database με πάνω από 2.400 Έλληνες Influencers οι οποίοι ολοένα και αυξάνονται. Μέχρι το τέλος του 2021 στοχεύουν να φτάσει τους 4.000 σε Ελλάδα και Κύπρο.
Πρόσκληση προς τις τράπεζες για το νέο χρηματοδοτικό εργαλείο στήριξης των επιχειρήσεων Παραγωγής Οπτικοακουστικών Έργων από την Ελληνική Αναπτυξιακή Τράπεζα.
Η Βένια Ζαφόλια, Head of Corporate Communications και ο Pablo Puertas, Marketing Director στην Kaizen Gaming.
Η καμπάνια “τρέχει” σε τηλεόραση, ραδιόφωνο και social media.
«Δεν έχει όρια το μέλλον που μπορείς να φτιάξεις» με την υπογραφή της The Newtons Laboratory