To site χρησιμοποιεί cookies. Επιλέγοντας “Αποδοχή”, σημαίνει ότι συμφωνείτε με την χρήση των cookies όπως αναγράφεται στους όρους πολιτικής.
ΑΠΟΔΟΧΗ COOKIES
Menu

Β.Ε.Α & «Χρυσός Οδηγός»: Ψηφιακά εργαλεία για την εξωστρέφεια των επιχειρήσεων

Β.Ε.Α & «Χρυσός Οδηγός»: Ψηφιακά εργαλεία για την εξωστρέφεια των επιχειρήσεων

Κοινή εκδήλωση διοργάνωσαν το Βιοτεχνικό Επιμελητήριο Αθήνας και ο «Χρυσός Οδηγός», όπου παρουσιάστηκαν, τα νέα ψηφιακά εργαλεία για τη στήριξη της ανάπτυξης και εξωστρέφειας των επιχειρήσεων, τα οποία προσφέρονται στα Μέλη του Β.Ε.Α., σε προνομιακές ειδικές τιμές, που φθάνουν σε έκπτωση, το 50%.  

Με βάση το πρωτόκολλο συνεργασίας, που έχουν υπογράψει οι δύο φορείς, η νέα δράση υπέρ των μικρομεσαίων επιχειρήσεων, στοχεύει στην τόνωση της διαδικτυακής παρουσίας τους, με:

  • Προβολή στο xo.gr με ειδική γεωγραφική στόχευση
  • Προφίλ σε Google My Business και Facebook
  • Εταιρική ιστοσελίδα.

Από πλευράς Διοίκησης του Β.Ε.Α, ο Α΄Αντιπρόεδρος Κώστας Δαμίγος, στην έναρξη της εκδήλωσης, υπογράμμισε τη σημασία της «γνωριμίας» των επιχειρήσεων με τους όρους του ψηφιακού marketing στην σημερινή αγορά.

«Σε αυτήν ακριβώς την κρίσιμη οικονομική συγκυρία, η βιοτεχνική επιχείρηση, η μεταποίηση, τα τεχνικά επαγγέλματα και οι βιοτεχνικές υπηρεσίες, χρειάζονται μέσα τόνωσης της εξωστρέφειας και πρόσβαση στο ευρύτερο κοινό. Οι μικρομεσαίες επιχειρήσεις, πρέπει να μπουν περισσότερο στον κόσμο του ηλεκτρονικού εμπορίου και της ψηφιακής οικονομίας, για να ανταπεξέλθουν στις σύγχρονες καταναλωτικές συνήθειες» τόνισε.

Ο Γ΄ Αντιπρόεδρος του Β.Ε.Α. Γιώργος Παύλου, στην τοποθέτησή του, σημείωσε: «Είναι σημαντικό, για τη βιωσιμότητά μας, οι μικρομεσαίοι, να εναρμονιστούμε με την ψηφιακή πραγματικότητα. Με την συνεργασία μας με τον Χρυσό Οδηγό, απευθυνόμαστε στις επιχειρήσεις μας που δεν έχουν ενσωματώσει ακόμη τα νέα ψηφιακά εργαλεία, Στοχεύουμε στη μετάβαση σε μια οικονομία, με ανταγωνιστικές καινοτόμες επιχειρήσεις, που θα βρεθούν στον πυρήνα του νέου παραγωγικού προτύπου».  

Παρουσίαση για τις προσκλήσεις του Ψηφιακού Marketing και την ανάγκη εκπαίδευσης των επιχειρηματιών, έγινε από τον επιστημονικό συνεργάτη του Β.Ε.Α. Γιώργο Παπαγεωργακόπουλο,  στην οποία ανέλυσε τα πλεονεκτήματα του ηλεκτρονικού καταστήματος, τους σύγχρονους τρόπους προσέγγισης πελατών, την δικτύωση και την διαδραστικότητα.  

Από πλευράς Διοίκησης του «Χρυσού Οδηγού», ο CEO Αθανάσιος Ράπτης, ανέλυσε τη συνεργασία του Χρυσού Οδηγού με το Βιοτεχνικό Επιμελητήριο Αθήνας, το οποίο περιλαμβάνει α) προνομιακές τιμές για τα μέλη του Επιμελητηρίου από ένα ευρύ φάσμα ψηφιακών εργαλείων που διαθέτει ο Χρυσός Οδηγός και β) εκπαιδευτικά σεμινάρια και επιμορφωτικές εκδηλώσεις για τα μέλη του Επιμελητηρίου σχετικά με το Digital Marketing.

O «Χρυσός Οδηγός», βρίσκεται από το 1971 δίπλα στον Έλληνα μικρομεσαίο επιχειρηματία, προσφέροντας λύσεις ολοκληρωμένης ψηφιακής προβολής και αποδεδειγμένης αποτελεσματικότητας.

Στην εκδήλωση, έγινε παρουσίαση από έμπειρα στελέχη του Χρυσού Οδηγού, σχετικά με την αναγκαιότητα μιας ολοκληρωμένης ψηφιακής παρουσίας των ΜμΕ ιδιαίτερα στην μετά covid εποχή.  

Η συνεργασία αυτή, γίνεται στο πλαίσιο μίας σειράς συνεργασιών του ΧΟ με επαγγελματικούς φορείς, ώστε συντεταγμένα να στηρίξει τις ελληνικές επιχειρήσεις και σηματοδοτεί τη δυνατότητα των  μελών του Β.Ε.Α, παλαιών & νέων, να αναπτύξουν και να ενισχύσουν την digital παρουσία τους υπό την αιγίδα του Χρυσού Οδηγού.

Η συμβουλευτική του ΧΟ σε θέματα επικοινωνίας και προβολής, στηρίζεται σε βαθιά γνώση, τόσο της ελληνικής αγοράς όσο και του ψηφιακού περιβάλλοντος, καθώς την τελευταία δεκαετία μόνο, ο «Χρυσός Οδηγός» έχει συνεργαστεί με περισσότερες από 70.000 επιχειρήσεις.