To site χρησιμοποιεί cookies. Επιλέγοντας “Αποδοχή”, σημαίνει ότι συμφωνείτε με την χρήση των cookies όπως αναγράφεται στους όρους πολιτικής.
ΑΠΟΔΟΧΗ COOKIES
Menu

ΕΣΒΕΠ: Τεράστια η απώλεια του Γιώργου Αυλωνίτη για το ελληνικό επιχειρείν

ΕΣΒΕΠ: Τεράστια η απώλεια του Γιώργου Αυλωνίτη για το ελληνικό επιχειρείν
Ανακοίνωση εξέδωσε ο Ελληνικός Σύνδεσμος Βιομηχανιών Επωνύμων Προϊόντων εκφράζοντας τη θλίψη του για το θάνατο του Γιώργου Αυλωνίτη. Όπως αναφέρει ήταν ένας άνθρωπος "εξαιρετικού ήθους και καλλιέργειας" και τονίζει ότι το απρόσμενο αυτό γεγονός αποτελεί "τεράστια απώλεια για το ελληνικό επιχειρείν και ειδικότερα το ελληνικό marketing". 

Αναλυτικά η ανακοίνωση

Το Διοικητικό Συμβούλιο του Ελληνικού Συνδέσμου Βιομηχανιών Επωνύμων Προϊόντων με βαθύτατη θλίψη πληροφορήθηκε τον αιφνίδιο θάνατο του Γιώργου Αυλωνίτη, ενός ανθρώπου εξαιρετικού ήθους και καλλιέργειας. Το απρόσμενο αυτό γεγονός αποτελεί τεράστια απώλεια για το ελληνικό επιχειρείν και ειδικότερα το ελληνικό marketing σε μια εποχή όπου η ελληνική οικονομία έχει ανάγκη από εξωστρέφεια και καθιέρωση επωνύμων προϊόντων.


Ο ΕΣΒΕΠ δεν θα ξεχάσει ότι ο Καθηγητής Γιώργος Αυλωνίτης τόνιζε πως «όταν μιλάμε για εξαγωγές πρέπει να διαγράψουμε από το λεξιλόγιό μας τη λέξη καταναλωτής και να την αντικαταστήσουμε με τη λέξη πελάτης, γιατί είναι κάτι εντελώς διαφορετικό». Αυτό είχε επισημάνει σε διάφορες τελευταίες εκδηλώσεις ο διαπρεπής καθηγητής που τόνιζε επίσης ότι η μοναδικότητα του προϊόντος πηγάζει κυρίως από την ποιότητα και την αξιοπιστία του.

Ο Δρ. Γεώργιος Αυλωνίτης ήταν Ομότιμος Καθηγητής του τμήματος Μάρκετινγκ και Επικοινωνίας του Οικονομικού Πανεπιστημίου Αθηνών (ΟΠΑ), στο πλαίσιο του οποίου είχε αναπτύξει μια σειρά γόνιμων πρωτοβουλιών για την προώθηση του Marketing στη χώρα μας.

Όντας εκ των εμπνευστών της ίδρυσης της Ελληνικής Ακαδημίας Μάρκετινγκ, της οποίας ήταν Πρόεδρος, προσπαθούσε πάντοτε να φέρει κοντά το πανεπιστήμιο και την επιστήμη του Marketing με τις επιχειρήσεις και την αγορά, συμβάλλοντας έτσι σε μια ζωτική σύνδεση με τη βιομηχανία και τις επιχειρήσεις. Είχε επίσης διατελέσει Πρόεδρος και της Ευρωπαϊκής Ακαδημίας Marketing.

Το ερευνητικό του έργο είχε αναγνωριστεί διεθνώς και σύμφωνα με διεθνείς φορείς είχε συγκεντρώσει περισσότερες από 6.000 αναφορές, αριθμός που τον καθιστούσε έναν διακεκριμένο με παγκόσμια αναγνώριση Καθηγητή Marketing. Επίσης, ο Δρ. Γ. Αυλωνίτης ήταν μέλος του Editorial Board σε επτά διεθνή περιοδικά του Marketing και είχε τιμηθεί κατά καιρούς με βραβεία καλύτερης δημοσιευμένης εργασίας.

Ο ΕΣΒΕΠ εκφράζει βαθύτατα συλλυπητήρια προς την οικογένεια και τους οικείους του Γιώργου Αυλωνίτη και τους εύχεται καλή δύναμη.

TAGS: ΕΣΒΕΠ