To site χρησιμοποιεί cookies. Επιλέγοντας “Αποδοχή”, σημαίνει ότι συμφωνείτε με την χρήση των cookies όπως αναγράφεται στους όρους πολιτικής.
ΑΠΟΔΟΧΗ COOKIES
Menu

21st Century Fox: Κατέληξε στα media για ΗΠΑ, Καναδά

21st Century Fox: Κατέληξε στα media για ΗΠΑ, Καναδά
Ο κολοσσός του χώρου της ψυχαγωγίας επέλεξε έναν αριθμό media εταιρειών για την υποστήριξη των επιχειρήσεών της σε Ηνωμένες Πολιτείες και Καναδά, ενώ βρίσκεται σε εξέλιξη η αναθεώρηση στον υπόλοιπο κόσμο.

Ο κολοσσός του χώρου της ψυχαγωγίας, 21st Century Fox επέλεξε έναν αριθμό media εταιρειών για την υποστήριξη των επιχειρήσεών της σε Ηνωμένες Πολιτείες και Καναδά, έπειτα από την έναρξη του ανάλογου παγκόσμιου spec πριν από ένα χρόνο. Πέρα από αυτές τις δυο αγορές, η αναζήτηση για τον υπόλοιπο κόσμο συνεχίζεται.

Στο μεταξύ, η εταιρεία που προχώρησε σε αναθεώρηση του παγκόσμιου media buying and planning για πρώτη φορά έπειτα από 10 χρόνια, διατήρησε τη συνεργασία της με τη Zenith για τον χειρισμό του buying των τμημάτων film και home entertainment της 20th Century Fox  σε ΗΠΑ και Καναδά, ενώ διατήρησε και το buying για την FX.

Από την πλευρά της, η Vizeum του ομίλου Dentsu Aegis κέρδισε το μεγαλύτερο μέρος του buying και planning για τις Fox Broadcast και Fox Sports, όπως επίσης και για τη National Geographic, ενώ στο ρόστερ βρίσκεται και η Assembly της MDC Partners για τον χειρισμό του planning των film και home entertainment της 20th Century Fox και της FX.

Η MediaLink ήταν η συμβουλευτική εταιρεία που συμμετείχε στη διαγωνιστική διαδικασία, ενώ αξίζει να σημειωθεί πως η 21st Century Fox ξόδεψε σε μετρήσιμα media στις ΗΠΑ το 2015 περί τα 768 εκατομμύρια δολάρια, με βάση τα στοιχεία των Ad Age Datacenter και Kantar Media.