To site χρησιμοποιεί cookies. Επιλέγοντας “Αποδοχή”, σημαίνει ότι συμφωνείτε με την χρήση των cookies όπως αναγράφεται στους όρους πολιτικής.
ΑΠΟΔΟΧΗ COOKIES
Menu

Airbnb: Νέος marketing επικεφαλής ο M. Tariq

Airbnb: Νέος marketing επικεφαλής ο M. Tariq
Ο Musa Tariq, πρώην chief brand officer στη Ford, εντάχθηκε στην Airbnb ως επικεφαλής του τμήματος marketing, experiences.

Ο Tariq αποχώρησε από την αυτοκινητοβιομηχανία τον Μάρτιο μετά από 15 μήνες παρουσίας του σε αυτόν και από τότε εργάστηκε ως σύμβουλος σε αρκετές εταιρείες.

Εντάχθηκε στην Ford τον Ιανουάριο του 2017, προερχόμενος από την Apple, όπου υπήρξε global marketing and communication director για την Apple Retail από τον Αύγουστο του 2014. Πριν από τον τεχνολογικό κολοσσό, ξόδεψε δύο χρόνια στη Nike ως global senior director του τμήματος social media and continuity, marketing.

Ξεκινώντας τη σταδιοδρομία του από τη Deloitte, ο Tariq μετακόμισε αργότερα στη διαφήμιση για χάρη της J Walter Thompson London, όπου ήταν global senior account manager.

Στο μεταξύ, ενώ ο ρόλος του Tariq στην Airbanb θεωρείται νεοσύστατος, η θέση του επικεφαλής του τμήματος μάρκετινγκ είναι κενή από τα τέλη του 2017, όταν ο Jonathan Mildenhall εγκατέλειψε την εταιρεία, ενώ λίγο καιρό αργότερα αποχώρησε και η global marketing director Alexandra Dimiziani.

TAGS: Airbnb