To site χρησιμοποιεί cookies. Επιλέγοντας “Αποδοχή”, σημαίνει ότι συμφωνείτε με την χρήση των cookies όπως αναγράφεται στους όρους πολιτικής.
ΑΠΟΔΟΧΗ COOKIES
Menu

Amazon: Άνοδος 50% στο Advertising το γ΄τρίμηνο

Amazon: Άνοδος 50% στο Advertising το γ΄τρίμηνο
Το Advertising παραμένει ο ταχύτερα αναπτυσσόμενος επιχειρηματικός τομέας της Amazon, φτάνοντας στο νέο υψηλό των 8,1 δισ. δολαρίων το τρίτο τρίμηνο του 2021, σύμφωνα με την τελευταία έκθεση της εταιρείας. Συγκεκριμένα, τα «άλλα» έσοδα για την Amazon, τα οποία περιλαμβάνουν διαφημίσεις, αυξήθηκαν κατά 49,9% σε ετήσια βάση το τρίτο τρίμηνο του 2021, φτάνοντας τα 8 δισ. δολάρια μόνο για δεύτερη φορά.

Αν και αυτός ήταν ο χαμηλότερος ρυθμός ανάπτυξής της για περισσότερο από ένα χρόνο, τα «άλλα» έσοδα ήταν ο ταχύτερα αναπτυσσόμενος επιχειρηματικός τομέας για την Amazon τα τελευταία τέσσερα τρίμηνα. Συγκριτικά, τα έσοδα από τα on line καταστήματα της εταιρείας αυξήθηκαν κατά μόλις 3,3% το τρίτο τρίμηνο του 2021, φτάνοντας τα 49,9 δισ. δολάρια, τον χαμηλότερο ρυθμό αύξησης τουλάχιστον τεσσάρων χρόνων και μόνο η δεύτερη φορά που ήταν μονοψήφια.

Η αύξηση των εσόδων από συνδρομές επιβραδύνθηκε επίσης το τελευταίο τρίμηνο, αν και έφτασε τα 8 δισ. δολάρια για πρώτη φορά. Η εταιρεία πρόσθεσε ότι οι ελλείψεις σε εργατικό δυναμικό και τα αυξανόμενα κόστη θα αποτελέσουν βασική πρόκληση κατά τη διάρκεια της φετινής πολύ σημαντικής εορταστικής περιόδου. (Πηγή: Warc).
TAGS: Amazon