To site χρησιμοποιεί cookies. Επιλέγοντας “Αποδοχή”, σημαίνει ότι συμφωνείτε με την χρήση των cookies όπως αναγράφεται στους όρους πολιτικής.
ΑΠΟΔΟΧΗ COOKIES
Menu

Amazon: Απλοποιεί τη διαφημιστική προσφορά

Amazon: Απλοποιεί τη διαφημιστική προσφορά
Η Amazon προχωρά σε απόσυρση των ονομάτων Amazon Media Group, Amazon Marketing Services και Amazon Advertising Platform, προκειμένου να φέρει τα διαφημιστικά της προϊόντα μαζί κάτω από μια ενοποιημένη ταυτότητα, την Amazon Advertising.

Τα τρία ονόματα θα εξαφανιστούν σταδιακά μέσα στους επόμενους μήνες, σύμφωνα με όσα ανακοίνωσε η Amazon σε blog post, προσθέτοντας πως, καθώς η προσφορά της στους διαφημιζόμενους είχε επεκταθεί, είχε «δημιουργηθεί πολυπλοκότητα» γύρω από τα διαφημιστικά της brands.

Η κίνηση αυτή ακολουθεί την απόφαση της ανταγωνίστριας Google νωρίτερα μέσα στο έτος για να αποσύρει τα ονόματα DoubleClick και AdWords για χάρη των απλούστερων Google Ads και Google Marketing Platform.

«Ξεκινήσαμε αυτήν την επιχείρηση για να αναπτύξουμε προϊόντα για συγκεκριμένα σύνολα διαφημιζόμενων, όπως cost-per-click διαφημίσεις για τους Amazon sellers και οι e-commerce enabled διαφημίσεις για τους Amazon vendors. Σήμερα, συνεργαζόμαστε με ένα ευρύ φάσμα διαφημιζόμενων που χρησιμοποιούν πολλαπλά προϊόντα στη σουίτα μας για να αναπτύξουν την επιχείρησή τους. Έχουμε δουλέψει σκληρά για να περιορίσουμε τα προϊόντα και τις υπηρεσίες μας για τους διαφημιζόμενους και τις εταιρείες» ανέφερε, μεταξύ άλλων, η Amazon στο post.

Την ίδια στιγμή, ο Paul Kotas, senior vice-president της Amazon Advertising, δήλωσε: «Αυτό είναι ένα ακόμη βήμα προς το στόχο μας να παρέχουμε διαφημιστικές λύσεις που είναι απλές για εκατοντάδες χιλιάδες διαφημιζόμενους που χρησιμοποιούν τα προϊόντα μας».
TAGS: Amazon