Ανέκαμψαν το 2021 τα κορυφαία δίκτυα PR
Οι δέκα κορυφαίες εταιρείες της παγκόσμιας βιομηχανίας των δημοσίων
σχέσεων ανέκαμψαν το 2021, αφού
κατέγραψαν μείωση κατά 3% το
2020. Τα 10 κορυφαία διεθνή δίκτυα
ανέφεραν έσοδα από αμοιβές ύψους
6 δισ. δολαρίων, αυξημένα κατά
13%, σε σχέση με το 2020.
Καλύτερη απόδοση κατέγραψε η Edelman, η οποία είχε ανάπτυξη 17% και είναι η πρώτη εταιρεία δημοσίων σχέσεων της οποίας ο τζίρος κοντέυει τα 1 δις δολάρια. Η Edelman είναι μία από τις έξι εταιρείες που ανέφεραν διψήφια ανάπτυξη για το 2021, μαζί με το δίδυμο του ομίλου Omnicom, FleishmanHillard και Ketchum (και οι δύο με ανάπτυξη 10%) και την ανεξάρτητη Brunswick. Η τελευταία κατέγραψε ανάπτυξη 36% το 2021 και τώρα σημείωσε άνοδο κατά 43% σε σύγκριση με τα έσοδά της το 2019, σταθεροποιώντας τη θέση της στην έκτη θέση.
Διψήφια αύξηση κατέγραψαν και οι Real Chemistry (32%) και Finsbury (18%) το 2021. Συγκεκριμένα, η Real Chemistry ανέβηκε από την ένατη στην έβδομη θέση μετά από μια σειρά εξαγορών, ενώ η Finsbury Glover Hering μπαίνει στις top 10 για πρώτη φορά στην ιστορία της μετά την περσινή συγχώνευση με τη Sard Verbinnen, η οποία δημιουργήθηκε από το συνδυασμό των τριών εταιρειών του ομίλου WPP το 2020.
Με την MSL να πέφτει στην ένατη θέση και την H+K Strategies να παραμένει σταθερά στη δέκατη, η BlueFocus πέφτει από τη δεκάδα. Ο κινεζικός κολοσσός της επικοινωνίας υποχώρησε 1,3% αφού πούλησε το πλειοψηφικό μερίδιο στις διεθνείς δραστηριότητές του. Η ανάλυση του μεγέθους της παγκόσμιας βιομηχανίας δημοσίων σχέσεων έγινε από την Provoke Media.
Καλύτερη απόδοση κατέγραψε η Edelman, η οποία είχε ανάπτυξη 17% και είναι η πρώτη εταιρεία δημοσίων σχέσεων της οποίας ο τζίρος κοντέυει τα 1 δις δολάρια. Η Edelman είναι μία από τις έξι εταιρείες που ανέφεραν διψήφια ανάπτυξη για το 2021, μαζί με το δίδυμο του ομίλου Omnicom, FleishmanHillard και Ketchum (και οι δύο με ανάπτυξη 10%) και την ανεξάρτητη Brunswick. Η τελευταία κατέγραψε ανάπτυξη 36% το 2021 και τώρα σημείωσε άνοδο κατά 43% σε σύγκριση με τα έσοδά της το 2019, σταθεροποιώντας τη θέση της στην έκτη θέση.
Διψήφια αύξηση κατέγραψαν και οι Real Chemistry (32%) και Finsbury (18%) το 2021. Συγκεκριμένα, η Real Chemistry ανέβηκε από την ένατη στην έβδομη θέση μετά από μια σειρά εξαγορών, ενώ η Finsbury Glover Hering μπαίνει στις top 10 για πρώτη φορά στην ιστορία της μετά την περσινή συγχώνευση με τη Sard Verbinnen, η οποία δημιουργήθηκε από το συνδυασμό των τριών εταιρειών του ομίλου WPP το 2020.
Με την MSL να πέφτει στην ένατη θέση και την H+K Strategies να παραμένει σταθερά στη δέκατη, η BlueFocus πέφτει από τη δεκάδα. Ο κινεζικός κολοσσός της επικοινωνίας υποχώρησε 1,3% αφού πούλησε το πλειοψηφικό μερίδιο στις διεθνείς δραστηριότητές του. Η ανάλυση του μεγέθους της παγκόσμιας βιομηχανίας δημοσίων σχέσεων έγινε από την Provoke Media.