To site χρησιμοποιεί cookies. Επιλέγοντας “Αποδοχή”, σημαίνει ότι συμφωνείτε με την χρήση των cookies όπως αναγράφεται στους όρους πολιτικής.
ΑΠΟΔΟΧΗ COOKIES
Menu

Αποκαλύψεις για ανεξέλεγκτες εκπτώσεις στα media deals των ΗΠΑ

Αποκαλύψεις για ανεξέλεγκτες εκπτώσεις στα media deals των ΗΠΑ
WPP και Omnicom ζητούν από την ANA στήριξη σε ότι αφορά τις συγκεκριμένες κατηγορίες.

Δικηγόροι των δύο μεγάλων ομίλων επικοινωνίας, WPP και Omnicom, έστειλαν επιστολές στην Association of National Advertisers (ΑΝΑ) των Ηνωμένων Πολιτειών, ζητώντας της να τους υποστηρίξει αναφορικά με τουε ισχυρισμούς έκθεσης σχετικά με την συλλογή media εκπτώσεων από τις deals στις ΗΠΑ.  

Τόσο η ANA, όσο και οι δυο εμπλεκόμενοι όμιλοι αρνήθηκαν να σχολιάσουν κάτι γι' αυτήν την ιστορία.

Κανείς έξω από την ANA δεν έχει δει την συγκεκριμένη θεση, ωστόσο σε δημοσιεύματα που κυκλοφόρησαν, αποκαλύφθηκαν όσα αυτή περιλαμβάνει. Ένα από τα βασικά της συμπεράσματα είναι ότι η πρακτική της συλλογής εκπτώσεων στα media buys στις ΗΠΑ είναι ανεξέλεγκτη μεταξύ των μεγάλων ομίλων επικοινωνίας.

Γνώστες της βιομηχανίας εξέφρασαν επίσης την απογοήτευση για το σύνολο λειτουργίας του κλάδου, αποδίδοντάς την σε "μερικούς κακούς ηθοποιούς". Από εκεί και πέρα, οι όμιλοι επικοινωνίας, με αφορμή την παραπάνω είδηση, προχώρησαν στην έκδοση δημόσιων ανακοινώσεων για την υπεράσπιση των πρακτικών τους, ενώ απευθύνθηκαν και στην ANA ζητώντας περισσότερα αποδεικτικά στοιχεία για τους ισχυρισμούς της έκθεσης.

Όσο για την ANA, με αφορμή τη συγκεκριμένη είδηση, αποφάσισε να προχωρήσει άμεσα στο λανσάρισμα των ευρημάτων της έκθεσης, όμως τελικά υπαναχώρησε και θα την κυκλοφορήσει στην αρχικά ορισμένη ημερομηνία, την επόμενη εβδομάδα.  

Η έκθεση αποτελεί το επιστέγασμα μιας έρευνας οκτώ μηνών που πραγματοποίησαν οι K2 και Ebiquity, τις οποίες προσέλαβε η ANA, έπειτα από ομιλία του πρώην επικεφαλής media εταιρείας, Jon Mandel, ο οποιος κατηγορούσε τις media εταιρείες για τη συλλογή ανεξέλεγκτων εκπτώσεων στα media deals.

"Αν και δεν έχουμε δει τη μελέτη της ANA, είναι απογοητευτικό να ακούμε πως τα αποτελέσματα αποτελούν ευρείας βάσης κατηγορίες εναντίον ολόκληρης της βιομηχανίας της διαφήμισης και των media", ανέφερε ο Omnicom, ενώ η GroupM του WPP ανέφερε μεταξύ άλλων: "Η GroupM εξυπηρετεί τα συμφέροντα των πελατών της, όπως αυτά ορίζονται από τους στόχους που οι ίδιοι θέτουν στις συμβάσεις. Αυτό σημαίνει διαπραγμάτευση των συμβάσεων με καλή πίστη, συμμόρφωση με τους κανόνες και δράση όχι μονάχα με το γράμμα του νόμου, αλλά και σύμφωνα με τους κανόνες της ηθικής". 
TAGS: WPP, Omnicom, ANA