Arla: Media spec στην Ευρώπη
Arla: Media spec στην ΕυρώπηΗ Arla Foods, ιδιοκτήτρια εταιρεία των γαλακτοκομικών brands Lurpak και Anchor, προχωράει σε αναθεώρηση των media planning and buying συνεργασιών της στην Ευρώπη. Η αναθεώρηση καλύπτει το σύνολο των μαρκών που έχει στη διάθεσή της και εκτείνεται σε Δανία, Σουηδία, Φινλανδία, Ηνωμένο Βασίλειο, Ελλάδα, Πολωνία, Ρωσία, Νορβηγία, Γερμανία, Ολλανδία και Ισπανία.
Η μικτή δαπάνη της Arla Foods για media σκοπούς στην ευρωπαϊκή αγορά αγγίζει τις 100 εκατομμύρια λίρες. Σημειώνεται πως η Carat χειρίζεται το σύνολο των media επιχειρήσεων, με εξαίρεση την Ελλάδα και τη Γερμανία όπου υπεύθυνες είναι η MEC και η OMD αντίστοιχα.
Σύμφωνα με όσα έχουν γίνει γνωστά, οι Carat και Group M διαγωνίζονται για τις επιχειρήσεις στο σύνολο των αγορών, η OMD για τους λογαριασμούς σε Γερμανία και Ολλανδία, ενώ οι MEC και Maxus διεκδικούν ορισμένες αγορές, που δεν έχουν γίνει γνωστές. Η Arla εκτιμά πως η τελική απόφαση θα προκύψει τον επόμενο μήνα, με τον επικεφαλής των global media, Jan Worre Pedersen να διαχειρίζεται τη διαδικασία.