To site χρησιμοποιεί cookies. Επιλέγοντας “Αποδοχή”, σημαίνει ότι συμφωνείτε με την χρήση των cookies όπως αναγράφεται στους όρους πολιτικής.
ΑΠΟΔΟΧΗ COOKIES
Menu

Arla: To digital διεθνώς στην Accenture Ιnteractive

Arla: To digital διεθνώς στην Accenture Ιnteractive
H Αrla προχώρησε σε παγκόσμια digital ανάθεση στην Accenture Interactive, ενώ παράλληλα φαίνεται να έχει αποφασίσει να χειρίζεται in-house την παραγωγή creative media και το online media buying.

Ο κολοσσός των γαλακτοκομικών επέλεξε την Accenture Interactive μετά από μια διαδικασία που διήρκεσε πάνω από έξι μήνες και στην οποία συμμετείχαν και οι Leo Burnett και Proximity. Στο πλαίσιο της ανάθεσης, η Karmaramα, που ανήκει στην Accenture Interactive, θα αναλάβει δημιουργικό και στρατηγική στο digital περιβάλλον για το portfolio προϊόντων της Arla.

Η συνεργασία δεν αναμένεται να επηρεάσει άλλες συνεργασίες της Arla, σχετικές με την above-the-line
επικοινωνία. Ακόμη, όπως σημειώθηκε, η Arla προχωρά με την inhouse μονάδα με την επωνυμία «The
Barn», η οποία θα αναλάβει projects σχετικά με media planning, creative development και καινοτομία.

Επικεφαλής της θα είναι ο director & head of digital της Arla, Thomas Heilskov, ενώ τα γραφεία της θα
βρίσκονται στο Sonderhoj του Aarhus στη Δανία, όπου είναι και τα κεντρικά γραφεία του ομίλου. Η The Barn θα εστιάζει στην παραγωγή περιεχομένου για τα digital κανάλια, καθώς και στο digital media buying και το paid social media.