To site χρησιμοποιεί cookies. Επιλέγοντας “Αποδοχή”, σημαίνει ότι συμφωνείτε με την χρήση των cookies όπως αναγράφεται στους όρους πολιτικής.
ΑΠΟΔΟΧΗ COOKIES
Menu

BBH: Ο Alex Grieve νέος Global Creative Chief

BBH: Ο Alex Grieve νέος  Global Creative Chief
Η BBH διορίζει νέο Global Creative Chief τον επικεφαλής δημιουργικού της Abbott Mead Vickers BBDO, Alex Grieve, καθώς αποχωρεί ο Joakim Borgström. Στον νέο του ρόλο, ο Grieve θα ηγηθεί της δημιουργικής διεύθυνσης και του τελικού προϊόντος του boutique δικτύου, που ανήκει στην Publicis Groupe και έχει γραφεία στο Λος Άντζελες, το Λονδίνο, τη Νέα Υόρκη, τη Στοκχόλμη, τη Βομβάη, τη Σιγκαπούρη και τη Σαγκάη.
Στην AMV, τον Grieve διαδέχονται οι Nadja Lossgott και Nicholas Hulley, οι οποίοι γίνονται joint CCO. Όταν ο Grieve θα αναλάβει τα καθήκοντά του τον Απρίλιο του 2022, ο Rafael Rizuto, CCO της BBH USA, ο Sascha Kuntze, CCO της BBH Singapore, η Kelly Pon, CCO της BBH China, ο Russell Barrett, CCO της BBH India, και ο Patrik Danielsson, ο Chief Experience Officer της BBH Stockholm, θα αναφέρονται σε αυτόν, όπως και η Helen Rhodes, η εκτελεστική δημιουργική διευθύντρια της BBH London.
Ο Grieve θα συμπροεδρέυσει στο παγκόσμιο συμβουλίο της BBH μαζί με τη διευθύνουσα σύμβουλο της Publicis Groupe UK, Annette King. Η Publicis Groupe δημιούργησε ένα παγκόσμιο διοικητικό συμβούλιο, για να διευθύνει την BBH πέρυσι, εν όψει της αποχώρησης του παγκόσμιου διευθύνοντος συμβούλου Neil Munn. Τέλος, ο Grieve θα αναφέρεται στον King και θα εργαστεί μαζί με την Karen Martin, τη διευθύνουσα σύμβουλο της BBH London και μέλος του παγκόσμιου συμβουλίου του δικτύου.