To site χρησιμοποιεί cookies. Επιλέγοντας “Αποδοχή”, σημαίνει ότι συμφωνείτε με την χρήση των cookies όπως αναγράφεται στους όρους πολιτικής.
ΑΠΟΔΟΧΗ COOKIES

Budweiser: Μένει εκτός Super Bowl για το εμβόλιο

Budweiser: Μένει εκτός Super Bowl για το εμβόλιο
H Budweiser, ένα από τα στηρίγματα του Super Bowl για περίπου τέσσερις δεκαετίες, θα μείνει εκτός παιχνιδιού αυτήν τη χρονιά, δείγμα του πόσο έχει επηρεάσει η πανδημία του Covid-19 την πραγματικότητα.

Η εταιρεία, αντί να διαφημιστεί κατά τη διάρκεια του αγώνα, έφτιαξε ένα 30λεπτο φιλμ με τον τίτλο “Bigger Picture”, στο οποίο την αφήγηση κάνει η ηθοποιός και ακτιβίστρια Rashida Jones και ζητά από το κοινό να ευαισθητοποιηθεί σχετικά με τα εμβόλια, ώστε «να δούμε τους φίλους (Βuds) μας ξανά».

Το φιλμ, που θα «τρέξει» ψηφιακά την εβδομάδα πριν από τον αγώνα, τονίζει την ανθεκτικότητα των Αμερικανών την περασμένη χρονιά, επικεντρώνοντας στο προσωπικό της υγείας, που ήταν από τους πρώτους που έλαβαν το εμβόλιο.

Η Budweiser θα αναδιανείμει το ποσό που θα διέθετε για το σποτ στο Super Bowl, για να υποστηρίξει όλη τη χρονιά προσπάθειες ευαισθητοποίησης υπέρ του εμβολιασμού, ενώ θα δωρίσει ένα μέρος του διαφημιστικού της χρόνου στο The Ad Council και στην εκπαιδευτική πρωτοβουλία για τον εμβολιασμό του Κέντρου Ελέγχου και Πρόληψης Νοσημάτων.

Επίσης, το brand θα «τρέξει» πρόσθετες καμπάνιες ευαισθητοποίησης σχετικά με τον εμβολιασμό καθ’ όλην τη διάρκεια του 2021.