To site χρησιμοποιεί cookies. Επιλέγοντας “Αποδοχή”, σημαίνει ότι συμφωνείτε με την χρήση των cookies όπως αναγράφεται στους όρους πολιτικής.
ΑΠΟΔΟΧΗ COOKIES
Menu

Budweiser: Spec για παγκόσμια πλατφόρμα ποδοσφαίρου

Budweiser: Spec για παγκόσμια πλατφόρμα ποδοσφαίρου
Η Budweiser προσκάλεσε εταιρείες να διαγωνιστούν για την παγκόσμια πλατφόρμα ποδοσφαίρου που ετοιμάζει, σύμφωνα με τους ανθρώπους που έχουν γνώση του θέματος.

Αυτό το καλοκαίρι, η Budweiser λάνσαρε τη μεγαλύτερη παγκόσμια καμπάνια της σε περισσότερες από 50 χώρες, ενόψει του Παγκόσμιου Κυπέλλου ποδοσφαίρου της Ρωσίας, θεσμός στον οποίο η μάρκα μπίρας αποτελεί επίσημο χορηγό για περισσότερα από 30 χρόνια.

Σύμφωνα με όσα έχουν διαρρεύσει, 10 ή περισσότερες εταιρείες έχουν προσκληθεί να διεκδικήσουν τη δουλειά.

Τα τελευταία χρόνια, η Budweiser διαφοροποιεί το εταιρικό της ρόστερ. Το brand συνεργάστηκε κυρίως με την Anomaly από το 2011, αλλά έχει αναθέσει περισσότερα projects στη VaynerMedia το τελευταίο διάστημα. Η Anomaly, η οποία χειρίστηκε τα τελευταία επτά σποτ της Budweiser για το Super Bowl, έμεινε ανενεργή φέτος, καθώς η μάρκα προτίμησε να αντλήσει δημιουργικές ιδέες από άλλες εταιρείες.  
TAGS: Budweiser