To site χρησιμοποιεί cookies. Επιλέγοντας “Αποδοχή”, σημαίνει ότι συμφωνείτε με την χρήση των cookies όπως αναγράφεται στους όρους πολιτικής.
ΑΠΟΔΟΧΗ COOKIES
Menu

Burberry: «Πάγωσε» το παγκόσμιο media spec

Burberry: «Πάγωσε» το παγκόσμιο media spec
Η Burberry "πάγωσε", σύμφωνα με πληροφορίες τη διαδικασία παγκόσμιας αναθεώρησης του λογαριασμού της media planning and buying, ακυρώνοντας τα briefings που είχαν προγραμματιστεί για όλα τα agencies στις 23 Μαρτίου. Οι συμμετέχοντες, οι οποίοι έχουν ήδη ολοκληρώσει τα RFIs και κάποιοι έχουν πάρει briefing από τον πελάτη ενημερώθηκαν ότι η διαδικασία προς το παρόν "παγώνει", διότι τα ταξίδια δεν συνιστώνται λόγω του Covid-19. Δεδομένων των περιστάσεων, δεν υπήρξε περαιτέρω ενημέρωση. Ωστόσο, η διαδικασία θα μπορούσε να συνεχιστεί τον Απρίλιο ή το Μάιο.

Η αναθεώρηση ξεκίνησε στις αρχές του 2020, όταν η Burberry είχε έρθει σε επαφή με διάφορα agency groups. Ο λογαριασμός χειρίζεται επί του παρόντος από το Dentsu Aegis Network, το οποίο διεκδικεί ξανά το spec που κέρδισε το 2013, εβδομάδες μετά την ολοκλήρωση της εξαγοράς της Aegis Media από την Dentsu για 3,2 δισ. βρετανικές λίρες. Tην διαδικασία του spec έχει αναλάβει η ΙD Comms, η οποία, όπως και η Burberry δεν έχει σχολιάσει τα δημοσιεύματα στον ξένο Τύπο σχετικά με το «πάγωμα» της αναθεώρησης.
TAGS: Burberry