To site χρησιμοποιεί cookies. Επιλέγοντας “Αποδοχή”, σημαίνει ότι συμφωνείτε με την χρήση των cookies όπως αναγράφεται στους όρους πολιτικής.
ΑΠΟΔΟΧΗ COOKIES
Menu

Coca-Cola: Nέα καμπάνια για το World Cup 2022

Coca-Cola: Nέα καμπάνια για το World Cup 2022
Η Coca-Cola λανσάρει νέα καμπάνια για το World Cup με τον τίτλο «Believing is Magic», που βασίζεται στην πλατφόρμα «Real Magic» της εταιρείας και στοχεύει «να γιορτάσει τις «απλές στιγμές» που βιώνουν οι λάτρεις του ποδοσφαίρου, όπως αναφέρει χαρακτηριστικά ο Vice-president of Global Sports and Entertainment Marketing της εταιρείας, Brad Ross.
Στο βασικό σχετικό σποτ η πρωταγωνίστρια ακολουθεί τους οπαδούς του ποδοσφαίρου και αφού πίνει μια Coca-Cola, μεταφέρεται σε ένα πάρτι στο δρόμο, γιορτάζοντας τη νίκη της ομάδας της στο Παγκόσμιο Κύπελλο. Η καμπάνια υποστηρίζεται από τρεις ψηφιακές ταινίες με τις «υποσχέσεις» που είναι πρόθυμοι να δώσουν οι fans με αντάλλαγμα τη νίκη της ομάδας τους στο Παγκόσμιο Κύπελλο, από το να ξυρίσουν το κεφάλι τους μέχρι να κάνουν τατουάζ.
Μόλις ξεκινήσει το τουρνουά, η Coke σχεδιάζει να προβάλει και άλλες ψηφιακές ταινίες. «Eίμαστε ενθουσιασμένοι με την ευκαιρία που έχουμε να εκδημοκρατίσουμε το άθλημα και να το μεταφέρουμε σε όλες τις γωνιές του πλανήτη. Επίσης, το βλέπουμε ως την έξοδο του κόσμου για να διασκεδάσει μετά από χρόνια lockdown. Είναι ενθουσιασμένος που θα απολαύσει μια αίσθηση κανονικότητας ξανά, και αυτό αποτελεί ένα πολύ σπουδαίο ορόσημο», δήλωσε ο Ross.
TAGS: Coca Cola