To site χρησιμοποιεί cookies. Επιλέγοντας “Αποδοχή”, σημαίνει ότι συμφωνείτε με την χρήση των cookies όπως αναγράφεται στους όρους πολιτικής.
ΑΠΟΔΟΧΗ COOKIES
Menu

Conny Braams: Προειδοποιεί για τα προβλήματα του Web3 στο μέλλον

Conny Braams: Προειδοποιεί για τα προβλήματα του Web3 στο μέλλον

Μιλώντας σήμερα στο Global Marketers Conference της Παγκόσμιας Ομοσπονδίας Διαφημιστών (WFA) 2022, που πραγματοποιείται για πρώτη φορά στην Αθήνα, η Chief Digital & Commercial Officer της Unilever και Αναπληρώτρια Πρόεδρος της WFA, Conny Braams , κάλεσε σε συλλογική δράση, προκειμένου να διασφαλιστεί ότι, στην επόμενη έκδοση του Διαδικτύου (Web3), προτεραιότητα θα είναι οι άνθρωποι.


Στην κεντρική ομιλία της, με τίτλο «The Internet of people», η Braams έκανε εκτενή αναφορά στις ευκαιρίες που προσφέρει το Web3, ώστε οι Μarketers να έχουν ενεργή διάδραση με τους καταναλωτές με τρόπους που δεν είχαν φανταστεί έως τώρα και τόνισε την κρίσιμη ανάγκη κατανόησης και πρόληψης τυχόν ανεπιθύμητων συνεπειών της χρήσης του.


Μιλώντας για πρώτη φορά από τη νέα θέση της ως Chief Digital & Commercial Officer, καθώς και της ανακήρυξής της ως Global Marketer of the Year για το 2021, η Conny Braams δήλωσε:


«Δεν είναι η πρώτη φορά που ο κλάδος της διαφήμισης συγκεντρώνεται για να συζητήσει ευκαιρίες που δημιουργούνται από την εξέλιξη του Διαδικτύου. Σε αυτό το νέο περιβάλλον, το οποίο αρχίζουμε να δημιουργούμε και στο οποίο επενδύουμε, όπου οι άνθρωποι θα διαθέτουν το χρόνο και τα χρήματά τους, πρέπει να είμαστε ξεκάθαροι σχετικά με το τι προτείνουμε και τι πρέπει να αποτρέψουμε -μέσα σ’ όλο τον ενθουσιασμό- ώστε να είναι βέβαιο ότι η εμπειρία των χρηστών δεν θα είναι γεμάτη απάτες.


»Σε ένα περιβάλλον όπου τα προσωπικά δεδομένα γίνονται ακόμη πιο προσωπικά, οι προκλήσεις και οι ανησυχίες των καταναλωτών δεν μπορεί παρά να επιδεινωθούν. Δεν αρκούν μόνο ούτε η ρύθμιση ούτε η αυτορρύθμιση ούτε η αυτοσυγκράτηση.


»Χρειαζόμαστε μια αλλαγή νοοτροπίας, από το να λύνουμε τα προβλήματα στο να τα προλαμβάνουμε. Πρέπει να δράσουμε ώστε να μην χρειαστεί να αντιδράσουμε. Χρειάζεται πρόληψη αντί για θεραπεία, προνοητικότητα αντί για αποκατάσταση. Η πραγματική εξέλιξη της τεχνολογίας πρέπει να συνοδεύεται από την ανάπτυξη ουσιαστικών, νέων ηθικών υποδομών και πολιτικών. Γιατί ένα διαδίκτυο χωρίς εμπιστοσύνη είναι ένα διαδίκτυο-σκάνδαλο».


Η Conny Braams κάλεσε σε συλλογική δράση ανθρώπους, ρυθμιστικές αρχές, κυβερνήσεις, διαφημιστές και εταιρείες τεχνολογίας για να δημιουργήσουν ένα πραγματικά αποκεντρωμένο, ασφαλές και αξιόπιστο online περιβάλλον.


Προειδοποίησε δε, ότι: «Το νόμισμα του Web3 δεν είναι ένα απλό κρυπτονόμισμα. Είναι η εμπιστοσύνη. Το Web3 δεν μπορεί να είναι ένα λάθος το οποίο θα πληρώσει η επόμενη γενιά. Για να το θέσουμε σε ένα ρεαλιστικό πλαίσιο, οι ιδρυτές των μελλοντικών εταιρειών του Web3 είναι κορίτσια που σήμερα βρίσκονται στο 5ο έτος των σπουδών τους. Αυτό δημιουργεί ένα παράθυρο ευκαιρίας για δράση. Διότι, στο τέλος, αυτό που θα κρίνει την επιτυχία των προσπαθειών μας είναι οι άνθρωποι και όχι η τεχνολογία».


Η μεγαλύτερη αλλαγή που αντιμετωπίζουν σήμερα οι marketers είναι η επόμενη έκδοση του Διαδικτύου (Web3). Η ταχεία ψηφιοποίηση αλλάζει ήδη τον τρόπο με τον οποίο οι καταναλωτές ζουν, παίζουν και αγοράζουν, ενώ παράλληλα η σύγκλιση των μέσων ενημέρωσης, της ψυχαγωγίας και του εμπορίου καθιστά δυσδιάκριτα τα όρια μεταξύ marketing και πωλήσεων. Αυτό έχει ως αποτέλεσμα νέα επιχειρηματικά μοντέλα και νέους τρόπους δημιουργίας brands και μετατροπής σε πωλήσεις, που οδηγούν σε βραχυπρόθεσμη και μακροπρόθεσμη ανάπτυξη. Ως εκ τούτου, ο ρόλος της Conny Braams διευρύνθηκε προκειμένου να συμπεριλάβει τις πωλήσεις παράλληλα με το marketing παγκοσμίως, ώστε να μεγιστοποιήσει τις ευκαιρίες για ανάπτυξη, καθώς και να ηγηθεί του καθολικού ψηφιακού μετασχηματισμού της Unilever.