To site χρησιμοποιεί cookies. Επιλέγοντας “Αποδοχή”, σημαίνει ότι συμφωνείτε με την χρήση των cookies όπως αναγράφεται στους όρους πολιτικής.
ΑΠΟΔΟΧΗ COOKIES
Menu

Δημιουργικό spec από τη Unibet

Δημιουργικό spec από τη Unibet
Δημιουργικό spec από τη Unibet

Η σουηδική εταιρεία στοιχημάτων Unibet, η οποία προσφέρει αθλητικά στοιχήματα, poker και παιχνίδια καζίνο, βρίσκεται σε αναζήτηση συνεργάτη για τον χειρισμό του διαφημιστικού της λογαριασμού στην Ευρώπη.

Μέχρι πρότινος, η Albion δούλευε για τη διαφήμιση της Unibet στο Ηνωμένο Βασίλειο, ωστόσο δεν θα συμμετάσχει στον ευρωπαϊκό διαγωνισμό. Πριν την Albion, η οποία εντάχθηκε στο βρετανικό ρόστερ της Unibet το 2012, η στοιχηματική εταιρεία συνεργαζόταν με την TBWA London.

Σε ευρωπαϊκό επίπεδο, η Unibet έχει συνεργαστεί με τη DDB Oslo για τη δημιουργία της θέσης \"luck is no coincidence\", καθώς και δυο τηλεοπτικών διαφημίσεων. Πρόσφατα, προσέλαβε τη σουηδική Folket για ένα παραγωγικό brief, ενώ η Goodstuff Communications που χειρίζεται τα media στο Ηνωμένο Βασίλειο, θα παραμείνει ανεπηρέαστη από τη διαγωνιστική διαδικασία.