To site χρησιμοποιεί cookies. Επιλέγοντας “Αποδοχή”, σημαίνει ότι συμφωνείτε με την χρήση των cookies όπως αναγράφεται στους όρους πολιτικής.
ΑΠΟΔΟΧΗ COOKIES
Menu

Dropbox: Στη Mediahub o media λογαριασμός

Dropbox: Στη Mediahub o media λογαριασμός
Η Dropbox έστειλε τον media λογαριασμό της στη Mediahub New York μετά από την ολοκλήρωση της σχετικής αναθεώρησης.

Το media παράρτημα της εταιρείας MullenLowe που ανήκει στον IPG, κατάφερε να επικρατήσει της Starcom, η οποία είχε χειριστεί προηγουμένως κάποιες media υποχρεώσεις για τον προμηθευτή cloud storage και λογισμικού με έδρα το Σαν Φρανσίσκο.

Η Mediahub θα συνεργαστεί «πολύ στενά» με τον επικεφαλής δημιουργικό συνεργάτη της Dropbox, 72ndSunny Los Angeles, καθώς η μάρκα ξεκινά νέες προσπάθειες που στοχεύουν στην περαιτέρω τοποθέτησή της ως ηγέτιδας στην επίλυση προβλημάτων, σύμφωνα με την head of brand marketing, Jessica English.

Η πρώτη δουλειά των νέων συνεργατών της Dropbox έχει ήδη κυκλοφορήσει, σε online και social έκδοση και αφορά σε ένα video 15 δευτερολέπτων, που παρουσιάζει τις διάφορες λύσεις της εταιρείας, οι οποίες "βοηθούν τις ομάδες να βρουν τη ροή τους".

Σημειώνεται πως η Dropbox δαπάνησε 28,2 εκατομμύρια δολάρια σε μετρήσιμα Media στις ΗΠΑ το περασμένο έτος και 18,9 εκατομμύρια δολάρια κατά το πρώτο εξάμηνο του 2018, σύμφωνα με την Kantar Media.

Αξίζει να σημειωθεί πως στη διάρκεια της περσινής χρονιάς, η Mediahub πρόσθεσε αρκετούς νέους λογαριασμούς στο portfolio της, όπως τους Ulta Beauty, Wyndham Hotels and Resorts, Chipotle και MTV.
TAGS: Dropbox, mediahub