To site χρησιμοποιεί cookies. Επιλέγοντας “Αποδοχή”, σημαίνει ότι συμφωνείτε με την χρήση των cookies όπως αναγράφεται στους όρους πολιτικής.
ΑΠΟΔΟΧΗ COOKIES
Menu

EACA: Τα fake news είναι βλαβερά και για τα brands

EACA: Τα fake news είναι βλαβερά και για τα brands
Η EACA υποδέχτηκε μεν θετικά τη δημοσίευση της Ε.Ε. γύρω από την παραπληροφόρηση, ωστόσο προειδοποίησε για τους γενικότερους κινδύνους που υπάρχουν αναφορικά με το δημόσιο καλό και τα brands. 

Η Ευρωπαϊκή Επιτροπή δημοσίευσε την Επικοινωνία της σχετικά με την παραπληροφόρηση, η οποία αποβλέπει στην αποκατάσταση της εμπιστοσύνης στις ηλεκτρονικές πληροφορίες και στους δημοκρατικούς θεσμούς και διαδικασίες. Κατά την πορεία προς τη δημοσίευση, η διαφήμιση έχει ονομαστεί ως ένας από τους κινητήριους παράγοντες πίσω από τη διάδοση της παραπληροφόρησης, διότι υποτίθεται ότι υποστηρίζει ιστότοπους που διαδίδουν ψεύτικα νέα.

Ενώ η European Association of Communications Agencies (EACA) εξέφρασε την ικανοποίησή της για τη δέσμευση της Επιτροπής να αντιμετωπίσει την παραπληροφόρηση, προειδοποιεί ότι είναι σημαντικό να έχουμε κατά νου ότι η παραπληροφόρηση όχι μόνο προκαλεί δημόσια ζημιά, αλλά και ζημιώνει τις επιχειρήσεις, τα brands και τη φήμη τους, η οποία εξαρτάται σε μεγάλο βαθμό από την εμπιστοσύνη των καταναλωτών.

"Οι διαφημιστές και οι εταιρείες έχουν έντονο ενδιαφέρον να μην συνδέονται με τα ψεύτικα νέα (fake news). Στην πραγματικότητα, επενδύουν ουσιαστικά στη brand ασφάλεια και την προβολή των μαρκών, με εργαλεία που συμβάλλουν στην αποτροπή της τοποθέτησης διαφημίσεων κοντά σε ψεύτικο περιεχόμενο ειδήσεων. Θέλουν οι διαφημίσεις τους να εμφανίζονται στο σωστό μέρος την κατάλληλη στιγμή και θέλουν να γίνουν αντιληπτές από πραγματικούς ανθρώπους και όχι από bots", σχολιάζει η Tamara Daltroff, Διευθύντρια Ευρωπαϊκών Υποθέσεων της EACA.

Στην πραγματικότητα, οι εταιρείες επικοινωνίας αποτελούν μόνο ένα μικρό κλάσμα εκείνων που εκμεταλλεύονται διαφημιστικά δίκτυα, αλλά ασκούν πολύ αυστηρότερους ελέγχους στις τοποθετήσεις διαφημίσεων, δεδομένου του ενδιαφέροντος των πελατών τους για τη brand safety.

Η EACA θα υποδεχτεί θετικά την ευκαιρία να ενταχθεί στο προτεινόμενο φόρουμ των stakeholders, να μοιραστεί τις εμπειρίες του κλάδου γύρω από αυτά τα εργαλεία και να παράσχει διευκρινίσεις γύρω από το διαφημιστικό οικοσύστημα.