To site χρησιμοποιεί cookies. Επιλέγοντας “Αποδοχή”, σημαίνει ότι συμφωνείτε με την χρήση των cookies όπως αναγράφεται στους όρους πολιτικής.
ΑΠΟΔΟΧΗ COOKIES

Ειδική μονάδα για τη VW από PHD και Omnicom

Ειδική μονάδα για τη VW από PHD και Omnicom
Η PHD και η Omnicom Media Group δημιούργησαν μια μονάδα αφιερωμένη στον πελάτη της, Volkswagen, που θα αξιοποιήσει και θα αναλύσει τα ανώνυμα δεδομένα που παράγονται από άτομα, τα οποία κάνουν έρευνες για αυτοκίνητα στο διαδίκτυο.

Η νέα προσέγγιση των δυο εταιρειών που φέρει τίτλο Engine, θα λανσαριστεί στο τέταρτο τρίμηνο του έτους και θα χρησιμοποιηθεί για να προσεγγίσει τους μελλοντικούς αγοραστές αυτοκινήτων σε διάφορα σημεία της αγοραστικής διαδικασίας.

Επιπλέον, specialists της Engine, προερχόμενοι από εταιρείες της Omnicom, τις PHD, Annalect και Adylic, θα υποστηρίξουν τις τεχνικές εργασίες, τη δημιουργία κοινού, το dynamic creative και την αναφορά απόδοσης. Τα μέλη της μονάδας θα βρίσκονται σε τέσσερις περιφερειακούς κόμβους, σε Λονδίνο, Νέα Υόρκη, Σιγκαπούρη και Μαϊάμι, ώστε να εξυπηρετήσουν τις τοπικές ομάδες programmatic buying των VW και PHD στη διαχείριση των τοπικών καμπανιών.

Στο μεταξύ, η PHD διεξήγαγε δοκιμαστικές δοκιμές στην Ιταλία, τη Γαλλία και την Ισπανία, όπου η αποδοτικότητα και η αποτελεσματικότητα αυξήθηκαν από 30% έως 300%.

Ο Paul Hawkey, global business leader της PHD για τη VW, δήλωσε σχετικά: "Αυτό είναι ένα συναρπαστικό βήμα τόσο για την PHD όσο και για τη Volkswagen. Με τη δημιουργία αυτών των ομάδων, τα τοπικά παραρτήματα των PHD και VW μπορούν να βελτιώσουν το programmatic πεδίο για τη δημιουργία καλύτερων αποτελεσμάτων για τους πελάτες".