To site χρησιμοποιεί cookies. Επιλέγοντας “Αποδοχή”, σημαίνει ότι συμφωνείτε με την χρήση των cookies όπως αναγράφεται στους όρους πολιτικής.
ΑΠΟΔΟΧΗ COOKIES

Epica: "Network of the Year" η Wunderman Thompson

Epica: "Network of the Year" η Wunderman Thompson
Η Wunderman Thompson αναδείχθηκε Network of the Year και οι INGO Stockholm/ David Miami/Publicis Agency of the Year στα Epica Awards 2020.

Με ένα εντυπωσιακό χατ-τρικ, τα Film, Print και PR Grand Prix κατέ-ληξαν στην INGO Stockholm/David Miami/Publicis για τη διάσημη καμπάνια τους “Moldy Whopper”, που παρουσίασε με εντυπωσιακό τρόπο πως τα Burger King αφαίρεσαν τα τεχνητά συντηρητικά από το μενού τους.

Το Responsibility Grand Prix πήγε στη Wunderman Thompson Buenos Aires για το μουσικό video “Through Your Eyes” της Sony Music και τον οργανισμό δωρεάς οργάνων NGO Incucai. Η επιτρο-πή αποφάσισε να μην απονείμει βραβείο Alternative Grand Prix, αφού δεν υπήρχε ξεκάθαρος νικητής.

Μιλώντας για τους νικητές, ο editorial director των Epica, Mark Tungate, δήλωσε: «Αυτή τη χρονιά δόθηκα έμφαση ξεκάθαρα στην καινοτομία, καθώς πολλοί από τους νικητές ξεχώρισαν με νέες ιδέες στις υπάρχουσες media πλατφόρμες που κέρδισαν τις εντυπώσεις.Τα agencies αποφάσισαν να εργαστούν πιο σκληρά από ποτέ, για να αποδείξουν πως μία ιστορική κρίση δεν μπορεί να φρενάρει τη δημιουργία».