To site χρησιμοποιεί cookies. Επιλέγοντας “Αποδοχή”, σημαίνει ότι συμφωνείτε με την χρήση των cookies όπως αναγράφεται στους όρους πολιτικής.
ΑΠΟΔΟΧΗ COOKIES
Menu

Επιταχυνόμενη η αλλαγή το 2022 σύμφωνα με προβλέψεις της WPP

Επιταχυνόμενη η αλλαγή το 2022 σύμφωνα με προβλέψεις της WPP

Καθώς το 2021 πλησιάζει στο τέλος του, ο ρυθμός των αλλαγών στο marketing είναι ταχύτερος από ποτέ, με τη νέα τεχνολογία να αναδύεται γρήγορα και τις συμπεριφορές των καταναλωτών να αλλάζουν λόγω των συνθηκών. Δώδεκα leaders από το δίκτυο του WPP επισημαίνουν τις μεγαλύτερες ευκαιρίες για τα brands την επόμενη χρονιά αλλά και πώς να μετατρέψει κανείς αυτές τις ευκαιρίες σε πραγματικότητα και επιτυχία το 2022.

Καταρχήν, το
social status είναι κρίσιμο: Οι αγορές εντός πλατφόρμας στα social media πρόκειται να αυξηθούν και να αγγίξουν τα 3,37 τρις δολάρια παγκοσμίως τα επόμενα οκτώ χρόνια. Το 2022, τα brands που ενστερνίζονται τη δύναμη του social commerce θα προσφέρουν νέα επίπεδα πωλήσεων και αφοσίωση στους καταναλωτές.

Η αξία στο
virtual περιβάλλον: Καθώς το μετασύμπαν συνεχίζει να εξελίσσεται, αυτό η νέα πραγματικότητα δημιουργεί μια μοναδική ευκαιρία για τα brands το 2022. Το κλειδί για την απελευθέρωση της ανάπτυξης για τις brands το επόμενο έτος είναι η σύνδεση του φυσικού και του εικονικού, προσεγγίζοντας νέο κοινό με ουσιαστικούς τρόπους σε όλο τον κόσμο.

Ενεργοποίηση των εργαζομένων: Η «Μεγάλη Παραίτηση» του 2021 έχει δημιουργήσει ένα πολύ πιο ισχυρό εργατικό δυναμικό και έχει επαναφέρει τις προσδοκίες των εργαζομένων. Οι οργανισμοί πρέπει να προσαρμοστούν για να γίνουν μαγνήτης και να «τραβήξουν» τα καλύτερα δημιουργικά ταλέντα.
Δεδομένα: Ο όγκος των δεδομένων που έχουμε στα χέρια μας αυξάνεται κατά 22% κάθε χρόνο. Από την κατανόηση του αντίκτυπου μιας αλυσίδας εφοδιασμού έως τον εντοπισμό των μεταβαλλόμενων στάσεων των καταναλωτών, οι εταιρείες μπορούν να χρησιμοποιήσουν δεδομένα το 2022 για να ενεργήσουν σε θέματα όπως η κλιματική έκτακτη ανάγκη και να δημιουργήσουν μόνιμο θετικό αντίκτυπο.

TAGS: WPP