To site χρησιμοποιεί cookies. Επιλέγοντας “Αποδοχή”, σημαίνει ότι συμφωνείτε με την χρήση των cookies όπως αναγράφεται στους όρους πολιτικής.
ΑΠΟΔΟΧΗ COOKIES

Facebook: Λειτουργία κατά παραπλανητικών διαφημίσεων

Facebook: Λειτουργία κατά παραπλανητικών διαφημίσεων
Το Facebook εισήγαγε μία νέα λειτουργία που επιτρέπει στους χρήστες να αναφέρουν τις διαφημίσεις που θεωρούν παραπλανητικές. Παράλληλα, έχει τριπλασιάσει την ομάδα ελέγχου και ασφάλειας, η οποία πλέον αποτελείται από 30.000 άτομα.

Η κίνηση αυτή έρχεται σε συνέχεια του εξωδικαστικού συμβιβασμού με τον ιδρυτή της Money Saving Expert, Martin Lewis, ο οποίος είχε μηνύσει την κοινωνική πλατφόρμα για δυσφήμηση. Ο Lewis ασκούσε έντονες πιέσεις στο Facebook, για να αφαιρεθεί μια παραπλανητική διαφήμιση η οποία χρησιμοποιούσε τη φωτογραφία του χωρίς την άδειά του, για να εξαπατήσει τους χρήστες. Παρόμοια προβλήματα υπήρξαν και με άλλους επιχειρηματίες, που διασύρθηκαν μέσω των διαφημίσεων αυτών.

Με τη λειτουργία «αναφορά διαφήμισης», η καταγγελία θα αποστέλλεται σε μια εσωτερική ομάδα, που θα ελέγχει αν παραβιάζει τους όρους και θα αποφασίζει αν θα την κατεβάσει. Επιπλέον, το Facebook προχώρησε σε χορηγία 3 εκατ. λιρών στην οργάνωση Citizen's Advice, με στόχο την αντιμετώπιση της διαδικτυακής απάτης.