To site χρησιμοποιεί cookies. Επιλέγοντας “Αποδοχή”, σημαίνει ότι συμφωνείτε με την χρήση των cookies όπως αναγράφεται στους όρους πολιτικής.
ΑΠΟΔΟΧΗ COOKIES
Menu

Ferrero Group: Aναθεωρεί το creative παγκοσμίως

Ferrero Group: Aναθεωρεί  το creative παγκοσμίως
Ο όμιλος Ferrero, γνωστός για τα δημοφιλή brands του όπως η Kinder, η Nutella και το Tic Tac, βρίσκεται σε μια παγκόσμια αναθεώρηση για τον δημιουργικό του λογαριασμό. Αυτό το review στοχεύει στον εξορθολογισμό του χαρτοφυλακίου των agencies της εταιρείας και στην επιτάχυνση της ψηφιοποίησης.
 Η Ferrero ξεκίνησε την ανταγωνιστική διαδικασία πέρυσι και κατά τη διάρκειά της διατήρησε σχέσεις με τα υφιστάμενα agencies σύμφωνα με τις υπάρχουσες συμφωνίες. Η αναθεώρηση θα μπορούσε να ολοκληρωθεί ήδη, με στόχο τη μείωση του κόστους και την εδραίωση των δημιουργικών υποχρεώσεων για τις πολυάριθμες επωνυμίες της.
Η Ferrero ξόδεψε πάνω από 1,4 δισεκατομμύρια δολάρια σε διαφήμιση παγκοσμίως το 2023. Επιπλέον, ο όμιλος Ferrero ανακοίνωσε πρόσφατα ένα παγκόσμιο δημιουργικό offering για την επωνυμία της Nutella. Σύμφωνα με ανθρώπους που βρίσκονται κοντά στο θέμα, ο όμιλος σκοπεύει να ενοποιήσει τον αριθμό των agencies με τα οποία θα συνεργαστεί για το δημιουριγικό του.