Ferrero Group: Aναθεωρεί το creative παγκοσμίως

Ο όμιλος Ferrero, γνωστός για
τα δημοφιλή brands του όπως η
Kinder, η Nutella και το Tic Tac,
βρίσκεται σε μια παγκόσμια αναθεώρηση για τον δημιουργικό του
λογαριασμό. Αυτό το review στοχεύει στον εξορθολογισμό του
χαρτοφυλακίου
των agencies
της εταιρείας και
στην επιτάχυνση
της ψηφιοποίησης.
Η Ferrero ξεκίνησε την ανταγωνιστική διαδικασία πέρυσι και κατά τη διάρκειά της διατήρησε σχέσεις με τα υφιστάμενα agencies σύμφωνα με τις υπάρχουσες συμφωνίες. Η αναθεώρηση θα μπορούσε να ολοκληρωθεί ήδη, με στόχο τη μείωση του κόστους και την εδραίωση των δημιουργικών υποχρεώσεων για τις πολυάριθμες επωνυμίες της.
Η Ferrero ξόδεψε πάνω από 1,4 δισεκατομμύρια δολάρια σε διαφήμιση παγκοσμίως το 2023. Επιπλέον, ο όμιλος Ferrero ανακοίνωσε πρόσφατα ένα παγκόσμιο δημιουργικό offering για την επωνυμία της Nutella. Σύμφωνα με ανθρώπους που βρίσκονται κοντά στο θέμα, ο όμιλος σκοπεύει να ενοποιήσει τον αριθμό των agencies με τα οποία θα συνεργαστεί για το δημιουριγικό του.
Η Ferrero ξεκίνησε την ανταγωνιστική διαδικασία πέρυσι και κατά τη διάρκειά της διατήρησε σχέσεις με τα υφιστάμενα agencies σύμφωνα με τις υπάρχουσες συμφωνίες. Η αναθεώρηση θα μπορούσε να ολοκληρωθεί ήδη, με στόχο τη μείωση του κόστους και την εδραίωση των δημιουργικών υποχρεώσεων για τις πολυάριθμες επωνυμίες της.
Η Ferrero ξόδεψε πάνω από 1,4 δισεκατομμύρια δολάρια σε διαφήμιση παγκοσμίως το 2023. Επιπλέον, ο όμιλος Ferrero ανακοίνωσε πρόσφατα ένα παγκόσμιο δημιουργικό offering για την επωνυμία της Nutella. Σύμφωνα με ανθρώπους που βρίσκονται κοντά στο θέμα, ο όμιλος σκοπεύει να ενοποιήσει τον αριθμό των agencies με τα οποία θα συνεργαστεί για το δημιουριγικό του.