To site χρησιμοποιεί cookies. Επιλέγοντας “Αποδοχή”, σημαίνει ότι συμφωνείτε με την χρήση των cookies όπως αναγράφεται στους όρους πολιτικής.
ΑΠΟΔΟΧΗ COOKIES
Menu

Ford: Στη BBDO η παγκόσμια διαφήμιση

Ford: Στη BBDO η παγκόσμια διαφήμιση
Η Ford επέλεξε την BBDO ως τη νέα διαφημιστική της συνεργάτιδα, έπειτα από την ολοκλήρωση της σχετικής παγκόσμιας αναθεώρησης που ξεκίνησε τον Απρίλιο.

Η κίνηση αυτή σηματοδοτεί μια σημαντική απώλεια για τον WPP, που υπήρξε επικεφαλής διαφημιστικός συνεργάτης της Ford για περισσότερες από επτά δεκαετίες και θεωρεί τη συγκεκριμένη αυτοκινητοβιομηχανία ως τον μεγαλύτερο παγκόσμιο πελάτη της.

Η BBDO ξεκινά τη μετάβαση στο νέο ρόλο από την 1 Νοεμβρίου, ενώ θα συνεργάζεται στενά με το υπόλοιπο εταιρικό ρόστερ της Ford και την εσωτερική της ομάδα marketing. Η digital experience εταιρεία Organic, που ανήκει στον Omnicom και η TLGG Consulting, θα αποτελούν μέρη της ομάδας που χειρίζεται τις επιχειρήσεις. Επιπρόσθετα, η Ford επέλεξε τη Wieden + Kennedy ως εταίρο καινοτομίας για επιλεγμένα projects.

Στο μεταξύ, η εξειδικευμένη ομάδα που είχε δημιουργήσει ο WPP, η GTB, θα παραμείνει μέλος της ομάδας της Ford και θα καθοδηγεί τα activation και media buying and planning σε όλο τον κόσμο.

Σημειώνεται πως η Ford δαπάνησε πάνω από 1,2 δισεκατομμύρια δολάρια για μετρήσιμο marketing στις ΗΠΑ το περασμένο έτος, σύμφωνα με την Kantar Media, ενώ η R3 εκτιμά ότι η παγκόσμια δαπάνη της ανέρχεται σε 3 δισεκατομμύρια δολάρια.