To site χρησιμοποιεί cookies. Επιλέγοντας “Αποδοχή”, σημαίνει ότι συμφωνείτε με την χρήση των cookies όπως αναγράφεται στους όρους πολιτικής.
ΑΠΟΔΟΧΗ COOKIES
Menu

Ford: Συνεργασία με W+Κ για τη νέα καμπάνια

Ford: Συνεργασία με W+Κ για τη νέα καμπάνια
Η Ford Motor Company έχει αναθέσει τις δημιουργικές αρμοδιότητες για την επερχόμενη φθινοπωρινή καμπάνια της στην Wieden + Kennedy.

Η συγκεκριμένη είδηση προκύπτει τη στιγμή που η αυτοκινητοβιομηχανία οδεύει προς την ολοκλήρωση μεγάλης παγκόσμιας αναθεώρησης των διαφημιστικών της επιχειρήσεων. Εκπρόσωπος της Ford δήλωσε ότι η εταιρεία έχει ήδη αρχίσει να συνεργάζεται με τη Wieden + Kennedy για δημιουργικό, επισημαίνοντας ότι ο WPP θα βοηθήσει στην ενεργοποίηση της καμπάνιας, η οποία αναμένεται να "τρέξει" σε πολλαπλές πλατφόρμες από τα μέσα Οκτωβρίου.

Σημειώνεται πως ο WPP είναι ο κύριος διαφημιστικός συνεργάτης της Ford εδώ και 75 χρόνια και η J. Walter Thompson άρχισε να εργάζεται πρώτη για τα promos του Model 10 το 1910. Ο όμιλος συνδύασε αργότερα ομάδες από τις JWT, Y&R, Wunderman, Ogilvy, MEC και Mindshare για να δημιουργήσει το ειδικό τμήμα Team Detroit, το οποίο στη συνέχεια μετονομάστηκε σε Global Team Blue και αργότερα GTB. Τώρα διατηρεί 49 γραφεία σε όλο τον κόσμο.

Ο αντιπρόσωπος της Ford επιβεβαίωσε ότι η αναθεώρηση είναι ακόμα ενεργή και αναμένεται να ολοκληρωθεί το τέταρτο τρίμηνο του 2018, ενώ μεταξύ των φιναλίστ περιλαμβάνονται, κατά πληροφορίες, οι Wieden + Kennedy, GTB και μια οντότητα του Omnicom με επικεφαλής την BBDO.