To site χρησιμοποιεί cookies. Επιλέγοντας “Αποδοχή”, σημαίνει ότι συμφωνείτε με την χρήση των cookies όπως αναγράφεται στους όρους πολιτικής.
ΑΠΟΔΟΧΗ COOKIES

Geometry: Ο Roy Armale σε νέο διεθνή ρόλο

Geometry: Ο Roy Armale σε νέο διεθνή ρόλο
Στο πλαίσιο του στόχου της να συνεχίσει να εξελίσσεται και να συμβαδίζει με τον τεχνολογικό μετασχηματισμό του κλάδου, η Geometry αναβάθμισε το Roy Armale, δίνοντάς του τη θέση του πρώτου global chief innovation officer.

Η τοποθέτηση του Armale σε αυτήν τη θέση έρχεται μετά από μία σειρά προαγωγών και προσλήψεων που πραγματοποίησε η Global CEO της Geometry, Beth Ann Kaminkow, από τον Απρίλιο που ανέλαβε τα καθήκοντά της. Στο πλαίσιο αυτό, ο Tyler Murray τοποθετήθηκε CEO North America, ο Curt Monk CSO North America, η Jesse Lin CEO of APAC και η Lindsey Yoselevitz global head marketing and communications.

Ο Armale, ο οποίος ξεκίνησε την καριέρα του στο WPP, θα βοηθήσει το agency να ενσωματώσει και να υιοθετήσει μια πλατφόρμα και εργαλεία γύρω από το λειτουργικό σύστημα Living Commerce. Επίσης, θα οδηγήσει τη στρατηγική καινοτομίας της Geometry παγκοσμίως, εκτός της EMEA. «Η τεχνολογία μετασχηματίζει σε μεγάλο βαθμό τον τρόπο που οι επιχειρήσεις και οι άνθρωποι συνδέονται, δημιουργούν και διανέμουν προϊόντα και ανάπτυξη», δήλωσε η Kaminkow.

Η ίδια πρόσθεσε ότι «ο Roy είναι ένας λαμπρός νους, που έχει φέρει νέες πλατφόρμες στο agency, στην περιοχή EMEA. Με την επέκταση της αποστολής του παγκοσμίως, θα έχει μεγαλύτερο στρατηγικό αντίκτυπο στην επιχείρησή μας, ενοποιώντας data cloud λύσεις και ενεργοποιώντας εργαλεία ψηφιακής διαχείρισης και διαχείρισης έργων, δημιουργώντας παράλληλα νέες δυνατότητες συνεργασίας και καινοτομίας παγκοσμίως». Εκτός από τον νέο ρόλο του στην Geometry, ο Armale θα παρέχει insights για την εταιρεία χαρτοφυλακίου ως μέλος του WPP CTO Council.