To site χρησιμοποιεί cookies. Επιλέγοντας “Αποδοχή”, σημαίνει ότι συμφωνείτε με την χρήση των cookies όπως αναγράφεται στους όρους πολιτικής.
ΑΠΟΔΟΧΗ COOKIES
Menu

Global Media Board δημιούργησε η WFA

Global Media Board δημιούργησε η WFA
Σε σημαντικές αλλαγές στη δομή της προχωρά η World Federation of Advertisers, μέλος της οποίας
είναι και ο ΣΔΕ, με στόχο να ενθαρρύνει την υιοθέτηση των μέτρων που ορίζει το Global Media Charter, που παρουσιάστηκε πρόσφατα. 

Αρχικά, η WFA ανέθεσε στον Gerry D’Angelo, Global Media Director της P&G, τη θέση του co-chairman του Media Forum, μιας κοινότητας global media directors από διαφημιζόμενους-μέλη της WFA. 

Στη θέση αυτή θα συνεργάζεται στενά με τον Ben Jankowski, SVP Global Media της Mastercard, ενώ και οι δύο θα έχουν στο πλευρό τους το νεοϊδρυθέν Global Media Board της WFA, τα μέλη του οποίου αντιπροσωπεύουν εταιρείες που συνολικά προχωρούν σε επενδύσεις που ξεπερνούν τα 45 δισ. δο
λάρια κάθε χρόνο στο χώρο της επικοινωνίας.

Συγκεκριμένα, στο Global Media Board συμμετέχουν σήμερα οι Bea Lindvall, (Danone), Belinda Smith (Electronic Art), Ben Jankowski (Μastercard), Gerhard Louw (Deutsche Telekom), Gerry D’Angelo (P&G), Luis Di Como (Unilever), Oliver Maletz (Volkswagen), Rob Rakowitz (Mars), Sarah Armitage (LVMH), Simon Peel (adidas) και Sital Banerjee (Philips).

To Global Media Charter δημοσιοποιήθηκε από την WFA το 2018. Και όπως έχει αναφέρει ο Πρόεδρος του ΣΔΕ, Γρηγόρης Αντωνιάδης, είναι «ένα μανιφέστο που λέει για πρώτη φορά τα πράγματα με το όνομά τους, ορίζει 8 principles για θέματα viewability, ad fraud, brand safety, media supply chain
transparency, data transparency, “walled gardens”, user experience και third party verification & measurement και καλεί agencies, ad-tech companies, media owners και platforms να συνεργαστούν με τους διαφημιζόμενους για ένα πιο ασφαλές digital περιβάλλον».
TAGS: WFA