To site χρησιμοποιεί cookies. Επιλέγοντας “Αποδοχή”, σημαίνει ότι συμφωνείτε με την χρήση των cookies όπως αναγράφεται στους όρους πολιτικής.
ΑΠΟΔΟΧΗ COOKIES
Menu

Global media spec από την Dyson

Global media spec από την Dyson
H Dyson προχωρά σε spec για τον παγκόσμιο media λογαριασμό, o οποίος θα αφορά το global media planning and buying όλων των δραστηριοτήτων.

Η Mindshare της WPP ήταν ανάδοχος για οκτώ χρόνια και αναμένεται πως θα διεκδικήσει ξανά το λογαριασμό, η αξία του οποίου ανέρχεται στα 120 εκατομμύρια λίρες.

Η MediaSense θα έχει την επίβλεψη του διαγωνισμού, που περιλαμβάνει το media planning and buying για τις ηλεκτρικές σκούπες και τους στεγνωτήρες χεριών σπιτιού για τη Βρετανία και όλες τις διεθνείς αγορές. Η Mindshare, επίσης, είναι σε εγρήγορση για τα global media spec που «τρέχουν» ήδη οι πελάτες Unilever και Facebook.

H Dyson, την οποία ίδρυσε ο Sir James Dyson, βρίσκεται στη διαδικασία να μετακομίσει την έδρα της από το Wiltshire της Νοτιοδυτικής Αγγλίας στη Σιγκαπούρη.