Google: Λανσάρει νέα διαφημιστικά εργαλεία
Η Google παρουσίασε δύο νέους «agents» τεχνητής νοημοσύνης, τους Ads
Advisor και Analytics Advisor, οι οποίοι βασίζονται στα μοντέλα Gemini AI και
στοχεύουν στη βελτίωση της απόδοσης διαφημιστικών καμπανιών. Τα εργαλεία αυτά θα είναι διαθέσιμα για όλους τους αγγλόφωνους λογαριασμούς στο
Google Ads και Google Analytics, ενώ θα κυκλοφορήσουν παγκοσμίως τον
Δεκέμβριο.
Ο Ads Advisor λειτουργεί ως εικονικός ειδικός μέσα στο Google Ads, παρέχοντας εξατομικευμένες προτάσεις, αυτοματοποίηση σύνθετων εργασιών και δημιουργία νέων διαφημιστικών στοιχείων (assets). Μπορεί να αναγνωρίζει ευκαιρίες ανάπτυξης, να προτείνει βελτιστοποιήσεις για εποχιακές περιόδους και να επιλύει τεχνικά ή πολιτικά ζητήματα, ενώ οι διαφημιζόμενοι διατηρούν τον τελικό έλεγχο και τη δυνατότητα επαναφοράς αλλαγών.
Ο Analytics Advisor ενσωματώνεται στο Google Analytics και προσφέρει σε πραγματικό χρόνο αναλύσεις για πωλήσεις, επισκεψιμότητα και τάσεις καταναλωτικής συμπεριφοράς. Βοηθά τις επιχειρήσεις να λαμβάνουν άμεσα αποφάσεις βασισμένες σε δεδομένα, μειώνοντας το χρόνο μεταξύ ανάλυσης και αποτελεσμάτων.
Ο Ads Advisor λειτουργεί ως εικονικός ειδικός μέσα στο Google Ads, παρέχοντας εξατομικευμένες προτάσεις, αυτοματοποίηση σύνθετων εργασιών και δημιουργία νέων διαφημιστικών στοιχείων (assets). Μπορεί να αναγνωρίζει ευκαιρίες ανάπτυξης, να προτείνει βελτιστοποιήσεις για εποχιακές περιόδους και να επιλύει τεχνικά ή πολιτικά ζητήματα, ενώ οι διαφημιζόμενοι διατηρούν τον τελικό έλεγχο και τη δυνατότητα επαναφοράς αλλαγών.
Ο Analytics Advisor ενσωματώνεται στο Google Analytics και προσφέρει σε πραγματικό χρόνο αναλύσεις για πωλήσεις, επισκεψιμότητα και τάσεις καταναλωτικής συμπεριφοράς. Βοηθά τις επιχειρήσεις να λαμβάνουν άμεσα αποφάσεις βασισμένες σε δεδομένα, μειώνοντας το χρόνο μεταξύ ανάλυσης και αποτελεσμάτων.
